Ефекти від впровадження ABM Loyalty
Забезпечуємо зростання товарного обороту і середнього чека мережі, розширюємо клієнтську базу, підвищуємо частоту повторних покупок і знижуємо відтік покупців.
збільшується у
вище ніж у звичайного покупця
Допомагаємо роздрібним компаніям різного розміру та формату
Фудові магазини
Фарм
Магазини електроніки
Fashion-ритейл
DIY
Магазини іграшок
Dollar store
Drogerie
Функції системи ABM Loyalty
-
Багатофункціональна CRM-система
Допомагає відстежувати історію покупок, уподобання, контактні дані та іншу важливу інформацію про кожного учасника програми лояльності.
-
Сегментація клієнтів
Інструмент, що аналізує і формує групи клієнтів зі спільними характеристиками, такими як уподобання, поведінка покупців або демографічні дані.
-
NPS (Net Promoter Score)
Функціонал дає змогу виміряти головний індекс клієнтської лояльності. NPS використовується для оцінки готовності до повторних покупок.
-
Базові правила
Дають можливість встановити пріоритети нарахування бонусів, принцип округлення бонусів і суми чека, логіку згоряння бонусів, період для активації бонусів і багато іншого.
-
Персоналізовані пропозиції
Шляхом аналізу отриманих даних під час реєстрації та з історії покупок, компанії можуть створювати унікальні, кастомізовані пропозиції, що спеціально підходять для кожного споживача.
-
Інструмент для створення маркетингових активностей
Багатофункціональний модуль з безліччю механік для створення бонусних і знижкових акцій.
-
Купонні механіки
Отриманий купон можна використовувати, тільки ставши учасником програми лояльності. Купони розширюють можливості по залученню в програму нових клієнтів. Інструмент дає змогу вибрати тип генерації, період дії купона, тип винагороди, налаштування емісії, групу користувачів, термін дії бонусів, умови винагороди та багато іншого.
-
Push-сповіщення
Дають змогу досягти миттєвого зв'язку з клієнтами та привернути їхню увагу до актуальних акцій, знижок або новин про продукт чи послугу.
-
SMS
Завдяки широкому охопленню і миттєвій доставці допомагає привернути увагу клієнтів, підвищити впізнаваність бренду і стимулювати їх до дій.
-
Email
Цей інструмент забезпечує швидку та зручну передачу повідомлень і можливість пропонувати індивідуальні рекомендації.
-
Тригерні механіки
Процес автоматичної сегментації клієнтів, комунікації та запуску промо на учасників програми лояльності по настанню певної події.
-
Винагорода
Це бонус, знижка або купон.
-
Подія
Реєстрація в ПЛ, потрапляння покупця в певну групу, здійснення певної покупки, повернення товару, участь в акції, день народження та інше.
-
Мобільний застосунок
Клієнти легко отримують інформацію про свій статус, баланс накопичених бонусів та актуальні акції. А також забезпечує можливість швидкого та зручного здійснення покупок.
-
Чат-бот
Дозволяє використовувати нові технології для спілкування з клієнтами: чат-боти, Viber, Telegram прямо з ваших публічних сторінок.
-
Особистий кабінет
Дає змогу реєструвати користувачів, які не відповідають критеріям інших каналів реєстрації.
Результати й ефекти з ABM Loyalty
-
Систематизація ведення клієнтської бази
-
Автоматизація процесу винагороди клієнтів
-
Збільшення товарного обороту
-
Збільшення доходів мережі від взаємодії з виробниками, дистрибуторами, крос-брендингових продажів
-
Підвищення показника залученості та частоти візитів
-
Зростання середнього чека і повторних покупок учасника програми лояльності
-
Розширення клієнтської бази та зниження відтоку покупців
Реалізація програми лояльності
Як відбувається впровадження програми лояльності
Переваги роботи з нами
Просте підключення
Відкрите API для підключення до діючого касового ПЗ.
Єдина платформа
CRM, процесинг, комунікація, аналітика, клієнтські сервіси (особистий кабінет, мобільний застосунок, чат-боти).
Проєкт під ключ
Повноцінне впровадження та подальше супроводження при використанні ABM Loyalty.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!