Головна
Продукти
Система побудови B2B E-commerce продажів

Система побудови B2B E-commerce продажів

Взаємовигідний інструмент для продавців та покупців, що дає змогу побудувати гібрідну модель продажів офлайн+онлайн. Використовуючи спеціальну методологію, торгові точки самостійно здійснюють замовлення 24/7
Отримати презентацію

Ефекти впровадження

Програма націлена на підвищення прибутковості бізнесу, турботу про клієнтів та оптимізацію роботи торгової команди

Підвищення ефективності акцій
35 %
Скорочення вартості візиту до торгової точки
Вдвічі більше часу для живої презентації вашого продукту
Автоматизація документообігу з клієнтом, зменшення часу на рутинні процеси у торговій точці
Збільшення продажів порівняно із класичною моделлю роботи
30 %

Програма підходить для різних галузей

Продукти та напої

Продукти та напої

Товари для тварин

Товари для тварин

Товари для дому

Товари для дому

DIY

DIY

Поліграфія

Поліграфія

Косметичні засоби

Косметичні засоби

Електрообладнання

Електрообладнання

Сантехніка

Сантехніка

Мастильні матеріали

Мастильні матеріали

Автоаксесуари

Автоаксесуари

Можливості B2B порталу

Шаблон замовлення
Конструктор акцій
Статуси замовлення/Борги
  • Створення шаблону замовлення

    швидке створення шаблону на основі поточного замовлення

  • Можливість швидко зробити замовлення через збережені шаблони

  • Створення умов акцій в адмін модулі

    Перевірка умов виконання акцій перед додаванням товару до кошика

  • Проактивні акції

    Система дозволяє аналізувати замовлення та повідомляє про акції, якщо кошик містить хоча б один акційний товар

  • Великий вибір механік акцій

    Можливість сегментувати акції на різні категорії клієнтів та регіони

  • Відокремлення акцій для торгових представників і платформи

    Дає можливість стимулювати продажі в різних каналах

  • Збереження цінності акційних пропозицій

    відділом трейд-маркетингу, без спотворень та перекручень з боку торгових представників

  • Розгорнута історія замовлення

    Містить в собі дату, артикул, статус, деталізацію всіх SKU, ціну, кількість, суми тощо

  • Відображення стану замовлення

    Система дозволяє переглянути на якому етапі знаходиться замовлення – в процесі обробки, збирається на складі або вже прямує до клієнта

  • Сума боргу за накладними

    Відображення загальної суми заборгованості за торговельною точкою

Автоматизацію дистрибуції нам довіряють такі компанії

Детальніше про клієнтів

Результати клієнтів

  • Кейс “STV Group” Продукти та напої

    Ніколи раніше я не бачив такої швидкості впровадження проєкту! Команда дуже круто скооперувалася з нашими співробітниками, і разом вони впровадили класний проєкт!

    в 2 рази

    збільшився час торгового агента для живої презентації товару

    7

    %

    в середньому збільшились продажі у підключених торгових точках

    10

    хвилин

    займає підключення торгової точки до системи

Дивитися всі кейси

Як відбувається впровадження системи

01
Аналіз і діагностика бізнес-процесів клієнтів
Проведення Експрес-аналізу:
Визначення ключових бізнес-процесів клієнта, оцінювання поточної ефективності та можливих вузьких місць у наявних процесах, що потребують оптимізації.
Порівняння потреб клієнта з нашими рішеннями:
Зіставлення потреб і завдань клієнта з функціональністю системи ABM Marketplace. Виділення ключових переваг, які пропонована система може принести клієнту.
Узгодження статуту проєкту:
Фіналізація отриманої раніше інформації в робочий інструмент проєкту та узгодження Статуту проєкту з фіксуванням повного функціоналу системи на момент впровадження, рекомендованого план-графіка, ключових учасників проєкту, їхніх зон відповідальності та впроваджуваного функціоналу.
02
Первинне вивантаження довідників
Ініціалізація та налаштування екземпляра:
Створення екземпляра системи та його налаштування відповідно до вимог замовника. Встановлення та конфігурування необхідних параметрів, облікових записів і дозволів доступу.
Створення інструменту обміну в обліковій системі клієнта:
Проведення консультацій із замовником щодо методів і можливостей API.

Розробка інструменту обміну в обліковій системі клієнта, який відповідатиме за ініціалізацію data-обмінів між БД УС і БД ABM Marketplace.
Реалізація передачі довідкової інформації поетапно:
Визначення необхідних довідників і їхньої послідовності під час передання, починаючи з ключових даних, необхідних для базового функціонування системи.

Безпосереднє вивантаження довідників.
Розробка моделі та реалізація бонусної програми (за бажанням):
Створення положення, що визначає основні принципи та умови участі в бонусній програмі для користувачів на ТТ. Визначення критеріїв нарахування бонусів і їх конвертації в матеріальну винагороду.

Налаштування бонусної програми в системі відповідно до розробленого положення.
Демонстрація для клієнта:
Проведення демонстрації виконаних робіт на етапі. Контроль обсягу і коректності відображуваних даних клієнтом. Фіксування та виправлення помилок, якщо такі були допущені.
03
Інтеграція документів
Узгодження інтеграційних процедур:
Зіставлення процесів життєвого циклу документів з документами в контексті системи ABM Marketplace. Узгодження виду документів під час запису в УС і тригерів для оновлення/вивантаження в БД ABM Marketplace.
Реалізація обміну документами:
Реалізація обміну документами між БД ABM Marketplace і БД облікової системи клієнта.
Тестування роботи обміну даними:
Проведення тестування функціоналу обміну даними між системами для перевірки коректності передачі інформації. Виправлення виявлених помилок і недоліків у роботі обміну даних для забезпечення стабільної та ефективної роботи системи.
Демонстрація виконаних робіт на етапі:
Контроль відображення документів в обліковій системі клієнта та інтерфейсі ABM Marketplace. Фіксування та виправлення помилок, якщо такі були допущені.
04
Тестування, навчання і масштабування
Навчання фахівців:
Організація навчальних сесій для керівників і співробітників відділу продажів з використання системи. Надання докладної інформації про функціонал і можливості системи, а також інструкцій щодо роботи з нею.
Формування переліку пріоритетних точок торгівлі (ТТ) для підключення:
Аналіз даних про торгові точки для визначення пріоритетних об'єктів для першочергового підключення до системи. Складання списку ТТ на основі їхньої значущості та потенційного внеску в успіх проєкту.
Навчання тестових торгових агентів підключенню ТТ:
Проведення сесій для тестових торгових агентів щодо процесу підключення торгових точок до системи. Проводиться спільно зі стейкхолдерами проєкту з боку клієнта.
Масштабування проєкту:
Масштабування проєкту і визначення потреби в розширенні використання системи на інші підрозділи або бізнес-процеси компанії.
01
Аналіз і діагностика бізнес-процесів клієнтів
02
Первинне вивантаження довідників
03
Інтеграція документів
04
Тестування, навчання і масштабування
Проведення Експрес-аналізу:
Визначення ключових бізнес-процесів клієнта, оцінювання поточної ефективності та можливих вузьких місць у наявних процесах, що потребують оптимізації.
Порівняння потреб клієнта з нашими рішеннями:
Зіставлення потреб і завдань клієнта з функціональністю системи ABM Marketplace. Виділення ключових переваг, які пропонована система може принести клієнту.
Узгодження статуту проєкту:
Фіналізація отриманої раніше інформації в робочий інструмент проєкту та узгодження Статуту проєкту з фіксуванням повного функціоналу системи на момент впровадження, рекомендованого план-графіка, ключових учасників проєкту, їхніх зон відповідальності та впроваджуваного функціоналу.
Ініціалізація та налаштування екземпляра:
Створення екземпляра системи та його налаштування відповідно до вимог замовника. Встановлення та конфігурування необхідних параметрів, облікових записів і дозволів доступу.
Створення інструменту обміну в обліковій системі клієнта:
Проведення консультацій із замовником щодо методів і можливостей API.

Розробка інструменту обміну в обліковій системі клієнта, який відповідатиме за ініціалізацію data-обмінів між БД УС і БД ABM Marketplace.
Реалізація передачі довідкової інформації поетапно:
Визначення необхідних довідників і їхньої послідовності під час передання, починаючи з ключових даних, необхідних для базового функціонування системи.

Безпосереднє вивантаження довідників.
Розробка моделі та реалізація бонусної програми (за бажанням):
Створення положення, що визначає основні принципи та умови участі в бонусній програмі для користувачів на ТТ. Визначення критеріїв нарахування бонусів і їх конвертації в матеріальну винагороду.

Налаштування бонусної програми в системі відповідно до розробленого положення.
Демонстрація для клієнта:
Проведення демонстрації виконаних робіт на етапі. Контроль обсягу і коректності відображуваних даних клієнтом. Фіксування та виправлення помилок, якщо такі були допущені.
Узгодження інтеграційних процедур:
Зіставлення процесів життєвого циклу документів з документами в контексті системи ABM Marketplace. Узгодження виду документів під час запису в УС і тригерів для оновлення/вивантаження в БД ABM Marketplace.
Реалізація обміну документами:
Реалізація обміну документами між БД ABM Marketplace і БД облікової системи клієнта.
Тестування роботи обміну даними:
Проведення тестування функціоналу обміну даними між системами для перевірки коректності передачі інформації. Виправлення виявлених помилок і недоліків у роботі обміну даних для забезпечення стабільної та ефективної роботи системи.
Демонстрація виконаних робіт на етапі:
Контроль відображення документів в обліковій системі клієнта та інтерфейсі ABM Marketplace. Фіксування та виправлення помилок, якщо такі були допущені.
Навчання фахівців:
Організація навчальних сесій для керівників і співробітників відділу продажів з використання системи. Надання докладної інформації про функціонал і можливості системи, а також інструкцій щодо роботи з нею.
Формування переліку пріоритетних точок торгівлі (ТТ) для підключення:
Аналіз даних про торгові точки для визначення пріоритетних об'єктів для першочергового підключення до системи. Складання списку ТТ на основі їхньої значущості та потенційного внеску в успіх проєкту.
Навчання тестових торгових агентів підключенню ТТ:
Проведення сесій для тестових торгових агентів щодо процесу підключення торгових точок до системи. Проводиться спільно зі стейкхолдерами проєкту з боку клієнта.
Масштабування проєкту:
Масштабування проєкту і визначення потреби в розширенні використання системи на інші підрозділи або бізнес-процеси компанії.

Переваги B2B E-commerce

Мы – рядом с вами

Прямий зв`язок з торговою точкою

Забезпечує прямий і безперебійний зв'язок з точкою продажу, сприяючи ефективній взаємодії та транзакціям

Мы – рядом с вами

Робота з мережами магазинів

Підключення всіх точок продажів до єдиного акаунту з дворівневим доступом користувачів

Мы – рядом с вами

Персоналізація

Унікальні пропозиції товарів, цін та акцій для кожного клієнта

Мы – рядом с вами

Програма лояльності

Накопичення балів з можливістю подальшого їх обміну

Мы – рядом с вами

Оформлення замовлень 24/7

Зручність цілодобового замовлення, що дозволяє компаніям розміщувати замовлення в зручний час

Мы – рядом с вами

Хмарна система

SaaS програма не вимагає купівлі, встановлення та підтримки

Замовте демонстрацію ABM Marketplace

Давайте разом оптимізуємо B2B E-commerce продажі і зробимо ваш бізнес ще прибутковішим!

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!