08527992741
Головна
Блог
Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників.

Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів. 

Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого рішення. 

Про компанію

Компанія «3і» – це західноукраїнська мережа, під брендом якої працює близько 500 аптек у 10 областях України. Компанія «3і» посідає унікальне місце на ринку роздрібної  реалізації лікарських засобів, медичної техніки та засобів догляду завдяки якісному та професійному обслуговуванню.

Місія компанії – забезпечити доступність якісних лікарських засобів і медичних виробів для населення України відповідно до гасла «Якість ліків, якість послуг, якість здоров’я». Команда «3і» щодня працює над вдосконаленням сервісу, надаючи можливість замовити та отримати необхідні ліки, медтехніку чи товари для дітей в найближчій аптеці «3і».

Чому вирішили запускати програму лояльності?

Рішення запустити програму лояльності виникло з потреби зміцнити комунікацію з клієнтами та збільшити їхню залученість. Основні цілі програми включають впровадження бонусної системи для заохочення повторних покупок, підвищення продажів та вартості середнього чеку, а також розробку індивідуальних акцій з огляду на потреби та вподобання клієнтів. 

Крім того, програма передбачала розширення каналів зв’язку з клієнтами, зокрема через мобільний додаток та Телеграм-бот. Це сприятиме більш ефективній комунікації з клієнтами, надаючи їм інформацію про новинки та спеціальні пропозиції. 

Етапи впровадження програми лояльності

 

  1. Інтеграція з обліковою та касовою системами

Впровадження системи ABM Loyalty розпочалося з процесу інтеграції з обліковою та касовою системами. В касовій програмі реалізована можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону.  

Завдяки професійності команди «3і» та спільній злагодженій роботі вдалось завершити цей етап в рамках встановленого делайну. 

  1. Підключення Telegram-боту

На другому етапі проєкту спільно з командою замовника було створено і запущено Telegram-бота  – @Apteka3ibot з функціоналом «Купонів» та «Опитувань». 

 Telegram-бот мережі «3і» 

Також на другому етапі було кастомізовано Особистий кабінет учасника програми лояльності – https://my.3i.abmloyalty.app та розроблено і опубліковано мобільний додаток на двох платформах Android/IOS. 

Мобільний додаток, доступний для Android/IOS 

Особистий кабінет учасника програми лояльності 

  1. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи

Впровадження програми лояльності – складна організаційно-технічна перебудова роботи частини процесів компанії. Для перевірки її працездатності та усунення критичних помилок зазвичай застосовують пілотний запуск: на одному або декількох об’єктах або в окремому регіоні, власне що і було зроблено в даному проєкті. 

У рамках третього етапу для користувачів було проведено декілька сесій навчання роботи з CRM-системою. 

Дашборд менеджера CRM-системи

  1. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів

Останнім етапом проєкту було підключення аналітичних звітів як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Один з важливих результатів впровадження програми лояльності – отримати додаткову інформацію про купівельну поведінку. Цю інформацію необхідно аналізувати для: 

  • уточнення інформації про клієнтські сегменти; 
  • уточнення цілей програми по клієнтським сегментам; 
  • розробки нових акцій і правил;
  • оцінки ефективності окремих акцій;
  • оцінки ефективності програми в цілому. 

Аналітика програми лояльності 

Що відбувається після впровадження програми лояльності?

 

Зараз компанія активно використовує систему в понад 450 аптечних закладах і має позитивні результати по роботі з нею.  Адже програма лояльності – це своєрідний ключ до клієнта.  

Збір, сегментація, а також аналіз вподобань та потреб клієнта дають компанії варіанти для правильного та ефективного розвитку. Команда «3і» має амбітні цілі та цікаві пропозиції для своїх клієнтів. Скористайтеся ними і Ви! Приєднуйтеся та ставайте учасником програми лояльності «3і Бонус+».

А ми бажаємо «3і» перевершити поставлені цілі. Наша команда ABM Loyalty докладе для цього максимум зусиль! 

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty

    Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта. Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю? […]

    Лояльність

    Читати 3 хвилин

    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати
    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

    Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту. Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть […]

    Лояльність

    Читати 7 хвилин

    Програма лояльності для товарів краси та здоров’я
    Програма лояльності для товарів краси та здоров’я

    Узбекистанська мережа «EvoEva» успішно запустила програму лояльності ABM Loyalty. Як проходить процес, які завдання були виконані і який функціонал впровадила компанія – про це нижче в матеріалі. Про нову мережу «EvoEva» на ринку Узбекистану «EvoEva»– це новий гравець на ринку товарів краси та здоров’я. Компанія відрізняється широким вибором корисних продуктів, професійним сервісом, а також цікавими ексклюзивними ціновими […]

    Лояльність

    Читати 5 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!