08527992741
Головна
Блог
Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників.

Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів. 

Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого рішення. 

Про компанію

Компанія «3і» – це західноукраїнська мережа, під брендом якої працює близько 500 аптек у 10 областях України. Компанія «3і» посідає унікальне місце на ринку роздрібної  реалізації лікарських засобів, медичної техніки та засобів догляду завдяки якісному та професійному обслуговуванню.

Місія компанії – забезпечити доступність якісних лікарських засобів і медичних виробів для населення України відповідно до гасла «Якість ліків, якість послуг, якість здоров’я». Команда «3і» щодня працює над вдосконаленням сервісу, надаючи можливість замовити та отримати необхідні ліки, медтехніку чи товари для дітей в найближчій аптеці «3і».

Чому вирішили запускати програму лояльності?

Рішення запустити програму лояльності виникло з потреби зміцнити комунікацію з клієнтами та збільшити їхню залученість. Основні цілі програми включають впровадження бонусної системи для заохочення повторних покупок, підвищення продажів та вартості середнього чеку, а також розробку індивідуальних акцій з огляду на потреби та вподобання клієнтів. 

Крім того, програма передбачала розширення каналів зв’язку з клієнтами, зокрема через мобільний додаток та Телеграм-бот. Це сприятиме більш ефективній комунікації з клієнтами, надаючи їм інформацію про новинки та спеціальні пропозиції. 

Етапи впровадження програми лояльності

 

  1. Інтеграція з обліковою та касовою системами

Впровадження системи ABM Loyalty розпочалося з процесу інтеграції з обліковою та касовою системами. В касовій програмі реалізована можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону.  

Завдяки професійності команди «3і» та спільній злагодженій роботі вдалось завершити цей етап в рамках встановленого делайну. 

  1. Підключення Telegram-боту

На другому етапі проєкту спільно з командою замовника було створено і запущено Telegram-бота  – @Apteka3ibot з функціоналом «Купонів» та «Опитувань». 

 Telegram-бот мережі «3і» 

Також на другому етапі було кастомізовано Особистий кабінет учасника програми лояльності – https://my.3i.abmloyalty.app та розроблено і опубліковано мобільний додаток на двох платформах Android/IOS. 

Мобільний додаток, доступний для Android/IOS 

Особистий кабінет учасника програми лояльності 

  1. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи

Впровадження програми лояльності – складна організаційно-технічна перебудова роботи частини процесів компанії. Для перевірки її працездатності та усунення критичних помилок зазвичай застосовують пілотний запуск: на одному або декількох об’єктах або в окремому регіоні, власне що і було зроблено в даному проєкті. 

У рамках третього етапу для користувачів було проведено декілька сесій навчання роботи з CRM-системою. 

Дашборд менеджера CRM-системи

  1. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів

Останнім етапом проєкту було підключення аналітичних звітів як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Один з важливих результатів впровадження програми лояльності – отримати додаткову інформацію про купівельну поведінку. Цю інформацію необхідно аналізувати для: 

  • уточнення інформації про клієнтські сегменти; 
  • уточнення цілей програми по клієнтським сегментам; 
  • розробки нових акцій і правил;
  • оцінки ефективності окремих акцій;
  • оцінки ефективності програми в цілому. 

Аналітика програми лояльності 

Що відбувається після впровадження програми лояльності?

 

Зараз компанія активно використовує систему в понад 450 аптечних закладах і має позитивні результати по роботі з нею.  Адже програма лояльності – це своєрідний ключ до клієнта.  

Збір, сегментація, а також аналіз вподобань та потреб клієнта дають компанії варіанти для правильного та ефективного розвитку. Команда «3і» має амбітні цілі та цікаві пропозиції для своїх клієнтів. Скористайтеся ними і Ви! Приєднуйтеся та ставайте учасником програми лояльності «3і Бонус+».

А ми бажаємо «3і» перевершити поставлені цілі. Наша команда ABM Loyalty докладе для цього максимум зусиль! 

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!