06542565424
Головна
Блог
Новий реліз ABM Loyalty: дашборд менеджера системи CRM

Новий реліз ABM Loyalty: дашборд менеджера системи CRM

Новий реліз ABM Loyalty: дашборд менеджера системи CRM

Представляємо вам новий реліз системного продукту ABM Loyalty – маркетингового інструменту для створення та управління програмою лояльності.

Протягом останнього кварталу наша команда розробників удосконалила Dashboard ABM Loyalty. Тепер використання CRM-системи стало ще зручнішим.

Що реалізовано в цій версії?

Тепер у Dashboard можна відстежити динаміку зростання основних показників ефективності ПЛ за допомогою лінійних діаграм:

  • «

    PENETRATION RATE

    » («Частка в транзакціях») у динаміці.

  • «

    REDEMPTION RATE

    » («Коефіцієнт списання бонусів») у динаміці.

  • «

    REPEAT PURCHASE RATE

    » («Коефіцієнт повторних покупок») у динаміці.

  • «Перевищення середнього чека ідентифікованого над неідентифікованим».

А також додано блок-підказку для менеджера CRM, який:

  • показує динаміку основних показників успішності ПЛ за вказаний період;
  • сигналізує про використання основних маркетингових інструментів ПЛ (як-от: спецпропозиції, тригерні ланцюжки, реферальна програма, купони, розсилки, NPS-опитування, винагорода за ДН, статуси, заповнення полів анкети, певний канал реєстрації тощо) на поточну дату.

Dashboard менеджера системи CRM

Таке оновлення буде корисним користувачам системи для більш ефективної взаємодії з програмою лояльності.

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty

    Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта. Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю? […]

    Лояльність

    Читати 3 хвилин

    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати
    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

    Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту. Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть […]

    Лояльність

    Читати 7 хвилин

    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!
    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

    Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників. Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів.  Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого […]

    Лояльність

    Читати 5 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!