Новий реліз ABM Loyalty: дашборд менеджера системи CRM
Представляємо вам новий реліз системного продукту ABM Loyalty – маркетингового інструменту для створення та управління програмою лояльності.
Протягом останнього кварталу наша команда розробників удосконалила Dashboard ABM Loyalty. Тепер використання CRM-системи стало ще зручнішим.
Що реалізовано в цій версії?
Тепер у Dashboard можна відстежити динаміку зростання основних показників ефективності ПЛ за допомогою лінійних діаграм:
- «
PENETRATION RATE
» («Частка в транзакціях») у динаміці.
- «
REDEMPTION RATE
» («Коефіцієнт списання бонусів») у динаміці.
- «
REPEAT PURCHASE RATE
» («Коефіцієнт повторних покупок») у динаміці.
- «Перевищення середнього чека ідентифікованого над неідентифікованим».
А також додано блок-підказку для менеджера CRM, який:
- показує динаміку основних показників успішності ПЛ за вказаний період;
- сигналізує про використання основних маркетингових інструментів ПЛ (як-от: спецпропозиції, тригерні ланцюжки, реферальна програма, купони, розсилки, NPS-опитування, винагорода за ДН, статуси, заповнення полів анкети, певний канал реєстрації тощо) на поточну дату.
Dashboard менеджера системи CRM
Таке оновлення буде корисним користувачам системи для більш ефективної взаємодії з програмою лояльності.