0462878613
Головна
Блог
Система лояльності: нарахування бонусів або дисконт

Система лояльності: нарахування бонусів або дисконт

Система лояльності: нарахування бонусів або дисконт

З чого починається лояльність покупця?

Базові основи лояльності – привабливість позиціонування і бренду, стандарти магазинів (чистота), якість обслуговування (підготовка торгового персоналу), контроль якості продукції (терміни придатності).

Система лояльності – це не тільки знижки або акції, перш за все це емоції покупця! Розглянемо основні відмінності бонусної програми від дисконту.

Дисконт: плюси і мінуси

плюси

– просте впровадження
– моментальна економія

мінуси

– частота покупки не збільшується
– відсутній механізм впливу на поведінку споживачів
– клієнт емоційно не залучений
– частота повторних покупок мінімальна
– пропозиції і винагород не персоналізовані

Бонусна програма: плюси і мінуси

плюси

– керованість програми за умовами для покупців і витрат для бізнесу
– збільшується частота повторних покупок, сума середнього чека
– збільшується частота контактів з клієнтами
– клієнт емоційно залучений, прив’язаний до бренду
– пропозиції і винагороди персоналізовані, ґрунтуються на аналізі покупок

мінуси

– витрати на впровадження і супровід

Бонусна програма лояльності. Що ви отримуєте:

1. Простий інструмент для запуску програми лояльності: бонусна програма, на базі електронних грошей.
2. Хмарне управління програмою і комунікацією з клієнтами.
3. Омніканальность комунікацій: сайт, sms, email, push-повідомлення, мобільний додаток.
4. Інтеграція з касовими, обліковими системами, інтернет-магазинами.
5. Регулярні оновлення та можливість додаткових адаптацій платформи під потреби бізнесу Замовника.

Оцінка лояльності: як аналізувати результати?

Для оцінки лояльності регулярно аналізуйте базові показники програми. Найпростіший і очевидний спосіб – оцінка результатів / ефектів до і після запуску програми лояльності. Оцінюйте динаміку зміни середнього чека, частоти здійснення покупок і рівня відтоку. Ключове слово при цьому – динаміка.
Важливо також проводити оцінку показників не серед учасників програми також, це дозволить відсікти сезонні коливання і зовнішні по відношенню до компанії зміни.

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty

    Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта. Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю? […]

    Лояльність

    Читати 3 хвилин

    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати
    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

    Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту. Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть […]

    Лояльність

    Читати 7 хвилин

    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!
    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

    Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників. Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів.  Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого […]

    Лояльність

    Читати 5 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!