05949558040
Головна
Блог
Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»

Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»

Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»

«Kovbas Market» – це українська мережа сиров’ялених виробів і молочних продуктів найвищої якості. Компанія вирішила використати програму лояльності ABM Loyalty, щоб збільшити товарообіг і частоту повторних покупок, а також розширити клієнтську базу та зміцнити лояльність покупців. Глобальна мета програми лояльності – це зробити так, щоб клієнт купував у вас багато і часто і довіряв вашому бренду як другу.

На початку проєкту були поставлені цілі впровадження системи лояльності ABM Loyalty. Ось основні з них:

1. Управління клієнтською базою.

2.Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:

  • створення рекламних активностей;
  • індивідуальний підхід у проведенні активностей;
  • індивідуальна комунікація із клієнтом (розсилки, NPS).

3.Використання аналітичного інструментарію у вигляді звітів.

4.Впровадження мобільного застосунка, Viber-бота, особистого кабінету учасника програми лояльності.

Наразі проходить активна фаза впровадження системи. Ми закінчили інтеграцію з обліковою системою, налаштували Viber-бот та особистий кабінет для «Kovbas Market». Тепер працюємо над тестуванням інтеграції з касовим ПЗ, кастомізуємо мобільні додатки IOS/Android, проводимо навчання користувачів по роботі з системою лояльності ABM Loyalty. Попереду планується пілотний запуск Loyalty із подальшим тиражуванням на всі торгові точки.

Результатами поділимося пізніше, тому слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соцмережах!

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!