Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»
«Kovbas Market» – це українська мережа сиров’ялених виробів і молочних продуктів найвищої якості. Компанія вирішила використати програму лояльності ABM Loyalty, щоб збільшити товарообіг і частоту повторних покупок, а також розширити клієнтську базу та зміцнити лояльність покупців. Глобальна мета програми лояльності – це зробити так, щоб клієнт купував у вас багато і часто і довіряв вашому бренду як другу.
На початку проєкту були поставлені цілі впровадження системи лояльності ABM Loyalty. Ось основні з них:
1. Управління клієнтською базою.
2.Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:
- створення рекламних активностей;
- індивідуальний підхід у проведенні активностей;
- індивідуальна комунікація із клієнтом (розсилки, NPS).
3.Використання аналітичного інструментарію у вигляді звітів.
4.Впровадження мобільного застосунка, Viber-бота, особистого кабінету учасника програми лояльності.
Наразі проходить активна фаза впровадження системи. Ми закінчили інтеграцію з обліковою системою, налаштували Viber-бот та особистий кабінет для «Kovbas Market». Тепер працюємо над тестуванням інтеграції з касовим ПЗ, кастомізуємо мобільні додатки IOS/Android, проводимо навчання користувачів по роботі з системою лояльності ABM Loyalty. Попереду планується пілотний запуск Loyalty із подальшим тиражуванням на всі торгові точки.
Результатами поділимося пізніше, тому слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соцмережах!