Запуск програми лояльності в продуктовій мережі «Петриківка»
«Петриківка» – продуктова мережа високоякісної, фермерської гастрономії з оптимальною вартістю. Більша частина представленого асортименту – це сири, сироварна продукція та ковбаси. «Петриківка» на ринку понад 10 років і вже встигла завоювати собі бездоганну репутацію. Магазини розташовані в Дніпропетровській, Запорізькій, Донецькій та Харківській областях. Станом на 2021 рік у мережу входить 183 магазини і вона постійно масштабується.
Основні завдання програми лояльності:
- Персоналізує продажі.
- Допомагає створювати акції прив’язані до сегментів покупців.
- Формує клієнтську базу, за допомогою якої надалі ви можете налагоджувати і покращувати комунікацію з клієнтом.
- Допомагає створювати акції, прив’язані до сегментів покупців.
- Збільшує кількість продажів, середній чек і кількість постійних клієнтів.
- Скорочує час повторної покупки.
- Знижує відтік покупців.
Про проєкт:
Термін виконання: 6 місяців
Старт: серпень 2020
Завершення: січень 2021 року
200 автоматизованих робочих місць
Загальні цілі:
-
Управління Клієнтською базою:
Перегляд інформації про клієнтів.
Можливість створювати маркетингові активності для клієнтів.
Перегляд історії продажів клієнтів.
-
Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:
Індивідуальний підхід у проведенні активностей.
Індивідуальна комунікація з Клієнтом (розсилки, NPS).
-
Використання Аналітичного інструментарію у вигляді Звітів.
Реалізовано функціонал:
CRM
Потужний аналітичний модуль із понад 20 звітами
Мобільний додаток (Андроїд, iOS)
- Вирішує проблему «забутих карток».
- Допускає отримання картки без досягнення порогової суми видачі картки.
- Можливість швидкої реєстрації.
- Перегляд новин та акцій компанії.
Особистий кабінет
Особистий кабінет розроблено в стилі бренду «Петриківка». За допомогою ОК з’являється додаткова можливість реєстрації користувачів, яким з тих чи інших причин не підходять інші канали реєстрації.
Функціонал особистого кабінету:
- реєстрація;
- авторизація;
- контроль балансу;
- перегляд новин та акцій;
- історія покупок;
- історія нарахувань.
Viber-бот
Viber-бот дає можливість учасникам програми лояльності спрощувати свою ідентифікацію під час покупки на касі та пред’являти віртуальну картку миттєво з телефона. Це дає змогу не носити зайвий пластик із собою, стежити за акціями та новинами в боті. З метою спрощення процедури реєстрації та авторизації було внесено зміни в бот, що значно скоротило час на отримання картки.