Запуск програми лояльності для «КОЛО»
Запуск програми лояльності – це один із ключових моментів, який може допомогти магазину залучити нових клієнтів і зберегти старих. Але як створити програму, яка працюватиме ефективно і приноситиме задоволення клієнтам? Ділимося з вами досвідом впровадження програми лояльності у продуктовій мережі «КОЛО».
Перший магазин «КОЛО» був відкритий в травні 2017 року. Зараз працює вже понад 250 магазинів у різних куточках Києва, Київської області та Одеси. В амбіційних планах мережі відкрити близько 3500 магазинів «КОЛО» по всій Україні.
Основні завдання, які ставило керівництво перед впровадженням програми лояльності:
- Запуск програми лояльності з нуля.
- Збільшення мотивації постійних клієнтів.
- Поліпшення показників продажів і середнього чека.
- Створення персоналізованих акцій та пропозицій під різний сегмент клієнтів.
Етапи впровадження програми лояльності
1. Інтеграція з обліковою та касовою системами
Впровадження системи ABM Loyalty розпочалося з робіт з інтеграції з обліковою та касовою системами. На касі реалізована можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону, що є перевагою для компанії.
2. Підключення Telegram-боту
На другому етапі проєкту спільно з командою замовника було створено і запущено Telegram-бота – @kolo_a_bot з функціоналом «Купонів» та «Опитувань».
Також на другому етапі було кастомізовано Особистий кабінет учасника програми лояльності – https://kolomarket.abmloyalty.app та розроблено і опубліковано мобільний додаток на двох платформах Android/IOS.
Telegram-бот мережі «КОЛО»
Мобільний додаток, доступний для Android/IOS
Особистий кабінет учасника програми лояльності
3. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи
У рамках третього етапу для користувачів було проведено декілька сесій навчання роботи з CRM-системою. Розібрали налаштування базових правил лояльності, управління картами лояльності та групами учасників. Розглянули показники на дашборді системи: суму продажів, кількість покупок, кількість нарахованих бонусів, кількість списаних бонусів і реєстрацій. Усе це можна аналізувати за різними періодами.
Дашборд менеджера CRM-системи
4. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів
Останнім етапом проєкту було підключення аналітичних звітів як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Вони важливі для подальшого створення персоналізованих пропозицій та маркетингових активностей.
Аналітика програми лояльності
Що відбувається після впровадження програми лояльності?
Зараз компанія активно використовує систему на своїх торгових точках і має перші позитивні результати по роботі з нею. Ми завершили всі три етапи впровадження, провели пілотний запуск та успішно розгорнули систему на всю мережу замовника.
Компанія готує декілька цікавинок для учасників програми лояльності, тому слідкуйте за новинами, щоб не пропустити.
А ми бажаємо «КОЛО» легко досягти поставлених цілей. Наша команда ABM Loyalty докладе для цього максимум зусиль!