07261572706
Головна
Блог
Запуск програми лояльності для «КОЛО»

Запуск програми лояльності для «КОЛО»

Запуск програми лояльності для «КОЛО»

Запуск програми лояльності – це один із ключових моментів, який може допомогти магазину залучити нових клієнтів і зберегти старих. Але як створити програму, яка працюватиме ефективно і приноситиме задоволення клієнтам? Ділимося з вами досвідом впровадження програми лояльності у продуктовій мережі «КОЛО».

Перший магазин «КОЛО» був відкритий в травні 2017 року. Зараз працює вже понад 250 магазинів у різних куточках Києва, Київської області та Одеси. В амбіційних планах мережі відкрити близько 3500 магазинів «КОЛО» по всій Україні.

Основні завдання, які ставило керівництво перед впровадженням програми лояльності:

  1. Запуск програми лояльності з нуля.
  2. Збільшення мотивації постійних клієнтів.
  3. Поліпшення показників продажів і середнього чека.
  4. Створення персоналізованих акцій та пропозицій під різний сегмент клієнтів.

Етапи впровадження програми лояльності

1. Інтеграція з обліковою та касовою системами

Впровадження системи ABM Loyalty розпочалося з робіт з інтеграції з обліковою та касовою системами. На касі реалізована можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону, що є перевагою для компанії.

2. Підключення Telegram-боту

На другому етапі проєкту спільно з командою замовника було створено і запущено Telegram-бота  – @kolo_a_bot з функціоналом «Купонів» та «Опитувань».

Також на другому етапі було кастомізовано Особистий кабінет учасника програми лояльності – https://kolomarket.abmloyalty.app та розроблено і опубліковано мобільний додаток на двох платформах Android/IOS.

 Telegram-бот мережі «КОЛО»

Group-170

Мобільний додаток, доступний для Android/IOS

Group-238

Особистий кабінет учасника програми лояльності

3. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи

У рамках третього етапу для користувачів було проведено декілька сесій навчання роботи з CRM-системою. Розібрали налаштування базових правил лояльності, управління картами лояльності та групами учасників. Розглянули показники на дашборді системи: суму продажів, кількість покупок, кількість нарахованих бонусів, кількість списаних бонусів і реєстрацій. Усе це можна аналізувати за різними періодами.

Дашборд менеджера CRM-системи

4. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів

Останнім етапом проєкту було підключення аналітичних звітів як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Вони важливі для подальшого створення персоналізованих пропозицій та маркетингових активностей.

jtsaj

Аналітика програми лояльності

Що відбувається після впровадження програми лояльності?

Зараз компанія активно використовує систему на своїх торгових точках і має перші позитивні результати по роботі з нею. Ми завершили всі три етапи впровадження, провели пілотний запуск та успішно розгорнули систему на всю мережу замовника.

Компанія готує декілька цікавинок для учасників програми лояльності, тому слідкуйте за новинами, щоб не пропустити.

А ми бажаємо «КОЛО» легко досягти поставлених цілей. Наша команда ABM Loyalty докладе для цього максимум зусиль!

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty

    Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта. Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю? […]

    Лояльність

    Читати 3 хвилин

    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати
    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

    Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту. Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть […]

    Лояльність

    Читати 7 хвилин

    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!
    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

    Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників. Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів.  Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого […]

    Лояльність

    Читати 5 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!