07261572706
Головна
Блог
Запуск програми лояльності для «КОЛО»

Запуск програми лояльності для «КОЛО»

Запуск програми лояльності для «КОЛО»

Запуск програми лояльності – це один із ключових моментів, який може допомогти магазину залучити нових клієнтів і зберегти старих. Але як створити програму, яка працюватиме ефективно і приноситиме задоволення клієнтам? Ділимося з вами досвідом впровадження програми лояльності у продуктовій мережі «КОЛО».

Перший магазин «КОЛО» був відкритий в травні 2017 року. Зараз працює вже понад 250 магазинів у різних куточках Києва, Київської області та Одеси. В амбіційних планах мережі відкрити близько 3500 магазинів «КОЛО» по всій Україні.

Основні завдання, які ставило керівництво перед впровадженням програми лояльності:

  1. Запуск програми лояльності з нуля.
  2. Збільшення мотивації постійних клієнтів.
  3. Поліпшення показників продажів і середнього чека.
  4. Створення персоналізованих акцій та пропозицій під різний сегмент клієнтів.

Етапи впровадження програми лояльності

1. Інтеграція з обліковою та касовою системами

Впровадження системи ABM Loyalty розпочалося з робіт з інтеграції з обліковою та касовою системами. На касі реалізована можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону, що є перевагою для компанії.

2. Підключення Telegram-боту

На другому етапі проєкту спільно з командою замовника було створено і запущено Telegram-бота  – @kolo_a_bot з функціоналом «Купонів» та «Опитувань».

Також на другому етапі було кастомізовано Особистий кабінет учасника програми лояльності – https://kolomarket.abmloyalty.app та розроблено і опубліковано мобільний додаток на двох платформах Android/IOS.

 Telegram-бот мережі «КОЛО»

Group-170

Мобільний додаток, доступний для Android/IOS

Group-238

Особистий кабінет учасника програми лояльності

3. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи

У рамках третього етапу для користувачів було проведено декілька сесій навчання роботи з CRM-системою. Розібрали налаштування базових правил лояльності, управління картами лояльності та групами учасників. Розглянули показники на дашборді системи: суму продажів, кількість покупок, кількість нарахованих бонусів, кількість списаних бонусів і реєстрацій. Усе це можна аналізувати за різними періодами.

Дашборд менеджера CRM-системи

4. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів

Останнім етапом проєкту було підключення аналітичних звітів як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Вони важливі для подальшого створення персоналізованих пропозицій та маркетингових активностей.

jtsaj

Аналітика програми лояльності

Що відбувається після впровадження програми лояльності?

Зараз компанія активно використовує систему на своїх торгових точках і має перші позитивні результати по роботі з нею. Ми завершили всі три етапи впровадження, провели пілотний запуск та успішно розгорнули систему на всю мережу замовника.

Компанія готує декілька цікавинок для учасників програми лояльності, тому слідкуйте за новинами, щоб не пропустити.

А ми бажаємо «КОЛО» легко досягти поставлених цілей. Наша команда ABM Loyalty докладе для цього максимум зусиль!

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!