Запуск програми лояльності в «Свій Маркет»
«Свій Маркет» – це західноукраїнська мережа роздрібної торгівлі, яка налічує 50 магазинів.
У 2016 році відбувся ребрендинг компанії. Деякі магазини «Наш Край» змінили назву на «Свій Маркет», але за цей час вони вже встигли завоювати прихильність клієнтів. Сьогодні компанія продовжує працювати над своїм зростанням і розвитком, постійно вдосконалюючись та відповідаючи вимогам часу, щоб завоювати високий рівень довіри покупців і здобути репутацію стабільного партнера.
Програма лояльності «Дивинка»
Для постійних покупців у мережі «Свій Маркет» діє програма лояльності «Дивинка», з якою економити стало ще легше.
Програма лояльності «Дивинка» – це можливість заощаджувати на покупках в мережі продуктових магазинів «Свій Маркет». Кожен клієнт може отримати особисту Диво-картку (електронна картка «Дивинка» у Viber чат-боті), на яку накопичуватиме Бонуси. У будь-який момент накопичені Бонуси можна використовувати для оплати товарів (окрім акційних товарів, алкогольних напоїв і тютюнових виробів).
Програма лояльності «Дивинка» дає можливість клієнтам отримувати Бонуси за кожну покупку в магазинах «Свій Маркет».
Переваги програми лояльності «Дивинка»:
- участь у програмі «Дивинка» безкоштовна і ні до чого не зобов’язує;
- кількість накопичених Бонусів вказана на чеку, а також у Viber чат-боті у розділі «Дивинки»;
- накопичені Бонуси перетворюються на гривні миттєво і діють до закінчення календарного року;
- «Свій маркет» подбали про пенсіонерів: кількість Бонусів, які нараховуються на Диво-картку цих клієнтів, складає 4% від суми покупки;
- для власників Диво-карток напередодні та в День Народження кількість Бонусів, що нараховуються, складає 7% від суми покупки;
- для учасників АТО, які захища(ли/ють) суверенітет і територіальну цілісність України, діє бонусна програма відповідно до якої на Диво-картку нараховується 4% бонусів від суми покупки.
Головні цілі керівництва перед впровадженням програми лояльності:
- Залучення більшої кількості постійних покупців.
- Збільшення мотивації існуючих клієнтів.
- Поліпшення показників продажу та середнього чека.
- Зниження відтоку покупців.
- Створення персоналізованих акцій та пропозицій під різний сегмент клієнтів.
Етапи впровадження програми лояльності
1. Інтеграція з обліковою та касовою системами.
Впровадження системи ABM Loyalty розпочалося з робіт з інтеграції з обліковою та касовою системами. На касі реалізована можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону, що є перевагою для компанії.
2. Підключення Viber-боту.
На другому етапі проєкту спільно з командаю замовника вдалось підключити Viber-бота та налагодити його стабільну роботу.
Viber-бот «Дивинка»
3. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи.
У рамках третього етапу для користувачів було проведено кілька сесій навчання роботи з CRM-системою. Розібрали налаштування базових правил лояльності, управління картами лояльності та групами учасників. Розглянули показники на дашборді системи: суму продажів, кількість покупок, кількість нарахованих бонусів, кількість списаних бонусів та реєстрацій. Усе це можна аналізувати у різних періодів.
Dashboard CRM-системи
4. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів.
Останнім етапом проекту було підключення аналітичних звітів як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Вони важливі для подальшого створення персоналізованих пропозицій та маркетингових активностей.
Звіт RFM-аналізу
Що відбувається після впровадження програми лояльності?
Зараз компанія активно використовує систему на своїх торгових точках і має перші позитивні результати по роботі з нею. Ми завершили всі чотири етапи впровадження, провели пілотний запуск та успішно розгорнули систему на всю мережу замовника.
Компанія готує декілька цікавинок для учасників програми лояльності, слідкуйте за новинами щоб не пропустити.
Бажаємо «Свій маркет» легко досягти поставленої мети, а команда ABM Loyalty докладе для цього всіх зусиль.