Блог
Показано 245 статей
Фiльтр
Управління у сферах
Тип бізнесу
Тип статті
08 Лип 2023
•Читати 5 хвилин
Особливості управління запасами в роздрібній торгівлі товарами для здоров’я та краси
Турбота про красу та гарне самопочуття стала помітним трендом останніх десятиліть. Тому роздрібні магазини категорії здоров’я та краси міцно зарекомендували себе як місця, де споживачі витрачають значні суми грошей. Щоб йти в ногу з часом і задовольняти зростаючі потреби покупців, індустрія здоров’я та краси пропонує вражаюче розмаїття товарів для догляду за собою. Щоб задовольнити цей […]
05 Лип 2023
•Читати 7 хвилин
Яку роль відіграє діджиталізація у збільшенні прибутку компаній?
Сьогодні технологічна революція швидко прогресує у всьому світі. Інновації розростаються експоненційно. Минулі дні, коли ми вчилися використовувати логарифмічні лінійки, уже позаду. З’являються нові продукти штучного інтелекту, такі як Chat GPT, які ще швидше змінюють і прискорюють розвиток цивілізації. Гіганти, такі як Apple, Microsoft, Google, Amazon, Meta, Booking, Uber, Tesla, AliExpress, змінюють правила гри у своїх […]
01 Лип 2023
•Читати 5 хвилин
Виклики поза ігровим світом. Специфіка управління запасами в роздрібній торгівлі іграшками.
Дитячі списки бажань до Санти або благання батьків купити їм останній набір фігурок – ефективні та надійні фактори, що впливають на рішення покупців у магазинах іграшок та дитячих товарів, а для маркетологів вони часто призводять до успішних продажів. Зрештою, більшість батьків і членів сім’ї хочуть догодити своїм дітям і забезпечити їх найкращим, або ж просто […]
27 Чер 2023
•Читати 5 хвилин
«Дивоцін» розширює торговельну мережу та пришвидшує обробку замовлень за допомогою ABM Inventory
Про компанію «Дивоцін» — це західноукраїнська мережа супермаркетів, яка працює в форматі «жорсткий дискаунтер». Компанія акцентує увагу цільової аудиторії на доступних цінах, які на 15–30 % нижчі за середньоринкові. Магазини розташовані у передмістях. На полицях мережі представлено 1200 SKU. Мережа співпрацює як з представниками роздрібної торгівлі, так і ринком B2B. До впровадження ABM Inventory Керівництво планувало […]
25 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Особливості та виклики в управлінні запасами алкогольних магазинів
Алкоголь є невід’ємною категорією в продуктових магазинах практично будь-якого типу і формату – від невеликих магазинів біля дому до величезних гіпермаркетів. Зростання доходів міського населення, поряд з природними зрушеннями в культурній парадигмі сучасного суспільства, призводить до щорічного збільшення продажів і розширення асортименту цього специфічного товару. Не дивно, що останнім часом все більшої популярності серед покупців […]
20 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Особливості управління запасами для роздрібних зоомагазинів
Зоомагазин пропонує все необхідне для того, щоб домашній улюбленець був щасливим і здоровим, від корму до іграшок, і навіть продає домашніх тварин. Оскільки успішний зоомагазин продає все, що пов’язано з домашніми тваринами, управління запасами в роздрібній торгівлі зоотоварами часто є величезним завданням. Великі запаси складно контролювати та відстежувати, і якщо це робити неправильно, це може […]
15 Чер 2023
•Читати 5 хвилин
Перехід від нецентралізованого до повністю централізованого управління запасами. Успішний приклад Toimart
ToiMart – велика торговельна мережа супермаркетів-дискаунтерів у Казахстані з великим вибором безалкогольних та алкогольних напоїв, продуктів харчування, побутової хімії тощо за оптовими цінами. Більшу частину асортименту займають саме напої – від локальних виробників до широкого вибору елітних алкогольних напоїв з усього світу. Починаючи з одного магазину 2014 року, ToiMart розширився до 41 торгової точки 2022 […]
13 Чер 2023
•Читати 5 хвилин
ТОП 5 функцій системи для торгових представників і супервайзерів
Програма для торгових представників і супервайзерів є важливим інструментом для оптимізації та управління процесами у сфері торгівлі. Однією з передових платформ у цій галузі є ABM Digital Distribution. Ця програмна система пропонує низку потужних функцій, які допомагають керувати продажами, покращувати ефективність роботи та підвищувати результативність співробітників. У цій статті ми розглянемо топ 5 функцій, які […]
12 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Розбиваємо стереотипи: як автоматизація управління асортиментом революціонізує роздрібні мережі
Тема управління асортиментом не втрачає актуальності. Кожен розв’язує це питання по-своєму: хтось використовує Excel, хтось — програми для обліку різної складності. Однак далеко не всі рітейлери та виробники застосовують системний підхід. Причин багато, і серед них — неправильні очікування від інтеграції. Тому варто глибше обговорити питання, пов’язані з автоматизацією управління асортиментом та виявити підводні камені, […]
11 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Як побудувати стійку та ефективну систему мерчандайзингу в ритейлі?
Комплексний підхід та автоматизація процесів мерчандайзингу є основою для покращення роботи будь-якої роздрібної мережі магазинів. Необхідність в цьому особливо відчутна, якщо менеджери досі формують планограми вручну в документі Excel або за допомогою інструментів для ілюстраторів — ритейлери розуміють, що співробітники тратять забагато часу на створення, впровадження та оптимізацію планограм. Завдяки рішенню ABM Shelf процес мерчендайзингу […]
11 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Управління асортиментом: ідеальна реалізація
Ефективне формування асортименту допомагає оптимізувати кількість товарів, задовольнити попит існуючої аудиторії та залучити нових клієнтів, зменшити витрати на зберігання та підвищити прибутки. Розкажемо, як організувати процеси для досягнення цих переваг. Визначте роль категорії На базовому рівні планування асортименту ролі категорій визначають для різних цілей: розширення асортименту, введення власної торгової марки для збільшення маржі, покращення обсягів […]
10 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Новий рівень управління асортиментом: від BI до автоматизації категорійного менеджменту
Зростає популярність використання програмного забезпечення для автоматизації управління асортиментом. Згідно зі звітом Global Retail Analytics Market Research Report, з поточної ринкової вартості понад $3 млрд цей сектор до 2032 року збільшиться до понад $6 млрд. Спеціальний софт дозволяє категорійним менеджерам ефективно оцінювати різні асортименти товарів, стратегії ціноутворення та промоакції, щоб визначити найкращий підхід для збільшення […]
08 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Мерчандайзинг в оргструктурі ритейлера: як обрати найефективніший варіант
Мерчандайзинг має широкий спектр визначень, як більш академічних, так і суто прикладних. Ми у ABM Cloud розуміємо під ним комплекс заходів щодо просування товару у власних торгових точках, якщо простіше – провокування покупки в своїх магазинах. Також для нас мерчандайзинг в плані управління поличним простором – це те, що відбувається у торговій залі між покупцем […]
08 Чер 2023
•Читати 7 хвилин
Мерчандайзинг для виробників: керуйте долею продукту на полиці від самого початку
Зазвичай під мерчандайзингом у широкому сенсі розуміють управління процесом здійснення покупцем закупівлі у торговій точці з метою його стимулювання і навіть провокування купити якнайбільше товарів в магазині. У більш вузькому сенсі мерчандайзингом називають управління викладкою товарного асортименту на полицях магазину. У будь-якому з варіантів весь процес прийнято обмежувати торговою залою і покладати менеджмент здебільшого на […]
07 Чер 2023
•Читати 5 хвилин
Торговий агент: чи можливо віддаленно приймати та обробляти замовлення?
Раніше вся комунікація проходила через торгового агента, особливо активні продажі. Ми систематизували ваші запити, а також наш досвід в існуючих проєктах,і підготували для вас статтю-дослідження на цю тему. Сьогодні, коли технології розвиваються з такою швидкістю, що багато бізнес-процесів переносяться в онлайн-простір, постає питання: чи можлива віддалена робота для торгового агента? Як робити замовлення і організовувати […]
Дізнайтесь усі новинки автоматизації першим
Ви отримуватимете актуальні новини, способи оптимізації рітейл-бізнесу, експертні інтерв'ю. Жодного спаму!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!