Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта.
Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю?
Farmacia Familiei прагне отримати додаткові способи залучення клієнтів до програми лояльності: зокрема, через бот у месенджері або мобільний застосунок. Представники компанії хочуть:
- глибше зрозуміти запити та проблеми цільової аудиторії;
- отримати широкий набір аналітичних інструментів;
- сегментувати клієнтську базу;
- створювати більш персоналізовані пропозиції.
Зараз клієнти мережі можуть оформити карту «Сімейна» і отримати доступ до ексклюзивних акцій та знижок. Проте цей процес не передбачає персоналізованої комунікації з кожним покупцем.
Впровадження ABM Loyalty
Проаналізувавши власні потреби, Farmacia Familiei обрала інтеграцію системи управління лояльністю ABM Loyalty. Перші кроки в напрямку впровадження програми вже зроблені завдяки спільним зусиллям експертів аптечної мережі та команди ABM Cloud.
Зокрема, триває інтеграція з обліковою та касовою системою клієнта і кастомізація мобільного застосунку, особистого кабінету учасника програми лояльності та бота у Telegram. Попереду — пілотний запуск і розгортання системи на всю мережу.
Одночасно з інтеграційними процесами триває навчання спеціалістів Farmacia Familiei роботі з CRM ABM Loyalty. Учасники отримали доступ до тестової системи та знайомляться з доступними функціями під супроводом проєктного менеджера ABM Cloud.
Нові можливості персоналізації
У мережі Farmacia Familiei працює два типи аптек, в яких діють різні підходи до програми лояльності: зокрема, в деяких представництвах клієнти можуть скористатися бонусною програмою, а в деяких — купувати за знижками. Ця концепція вимагала гнучкого рішення від АВМ Loyalty.
«Одна з задач, яка постала перед командою впровадження — запустити CRM АВМ Loyalty з урахуванням особливостей бізнес-моделі клієнта і не виходячи за рамки SaаS рішення. Нам вдалося зробити це без внесення кардинальних змін до системи та великих додаткових витрат з боку замовника. Рішення знайдене і протестоване, що ще раз довело про гнучкість нашої системи», — підкреслила Альона Багрій, Project Manager ABM Cloud.
Команда клієнта вже оцінила простоту і зручність нового інструменту. Вони очікують, що в процесі використання системи збільшать товарообіг і середній чек, а також істотно розширять клієнтську базу. І головне, підтвердять, що мережа Farmacia Familiei піклується про своїх покупців і здатна пропонувати їм актуальні персоналізовані рішення.
Після інтеграції команда ABM Cloud забезпечить сервісну підтримку та надасть необхідні аналітичні дані. Немає сумнівів, що система управління лояльністю систематизує ведення клієнтської бази, автоматизує процеси формування пропозицій для покупців та підвищить показники залученості аудиторії. ABM Cloud прагне бути надійним партнером Farmacia Familiei на шляху до успіху.