Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»
Stylus – це українська мережа інтернет-магазинів електроніки. У компанії налічується 5 фірмових магазинів, сервісний центр у м. Київ і понад 15 точок видачі товарів по Україні. Рітейлерам дуже важливо налагоджувати стійкі відносини зі своїми клієнтами, щоб займати лідируючі позиції на висококонкурентному ринку. Щоб збільшити довіру до бренду та знизити відтік покупців, компанія «Stylus» обрала стратегічне рішення ABM Loyalty. Система забезпечує зростання товарного обороту та середнього чека мережі, сприяє розширенню клієнтської бази та підвищує частоту повторних покупок.
Перед стартом проєкту команди Stylus та ABM Loyalty прописали основні цілі, які необхідно виконати під час впровадження:
1. Управління клієнтською базою:
- перегляд інформації про клієнтів;
- можливість створювати маркетингові активності клієнтам;
- перегляд історії продажів клієнтів.
2. Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:
- індивідуальний підхід у проведенні активностей;
- індивідуальна комунікація з клієнтом (розсилки, NPS, push-сповіщення).
3. Використання аналітичного інструментарію у вигляді звітів:
- RFM-аналіз;
- аналіз категорій товарів;
- звіт із динаміки бонусів;
- звіт конверсії;
- ABC-аналіз.
Наразі проходить активна фаза впровадження системи. Ми закінчили інтеграцію з обліковою системою, налаштували Telegram і Viber-ботів для Stylus. Тепер працюємо над інтеграцією з інтернет-магазином і касовим програмним забезпеченням, проводимо навчання користувачів по роботі з системою лояльності ABM Loyalty. Попереду планується пілотний запуск програми лояльності із подальшим тиражуванням на всі торгові точки.