Програма лояльності для товарів краси та здоров’я
Узбекистанська мережа «EvoEva» успішно запустила програму лояльності ABM Loyalty. Як проходить процес, які завдання були виконані і який функціонал впровадила компанія – про це нижче в матеріалі.
Про нову мережу «EvoEva» на ринку Узбекистану
«EvoEva»– це новий гравець на ринку товарів краси та здоров’я. Компанія відрізняється широким вибором корисних продуктів, професійним сервісом, а також цікавими ексклюзивними ціновими пропозиціями. У новому магазині на покупців чекають різноманітні приємні акції та розіграші.
У «EvoEva» можна придбати оригінальну офіційну продукцію, як широко популярних, так і ексклюзивних брендів таких категорій:
- Декоративна косметика.
- Парфумерія.
- Засоби для догляду.
- Гігієнічна продукція.
- Побутова хімія та багато іншого.
Про програму лояльності ABM Loyalty
Програма лояльності – це головний інструмент у спілкуванні з клієнтами, який формує позитивний користувацький досвід і тим самим заохочує їх до постійних покупок. Вона сприяє зміцненню довгострокових і міцних зв’язків між клієнтом і компанією. І вам добре, і покупці за прихильність вашому бренду отримують знижки, бонуси та інші переваги.
Основні завдання, які ставило керівництво перед впровадженням програми лояльності:
- Запуск програми лояльності з нуля.
- Накопичення та управління клієнтською базою.
- Поліпшення показників продажів і середнього чека.
- Створення персоналізованих акцій і пропозицій під різний сегмент клієнтів.
- Використання аналітики в досягненні KPI лояльності.
Про етапи впровадження системи лояльності
Впровадження системи лояльності є необхідним кроком для ритейлерів, які хочуть збільшити продажі та утримувати постійних клієнтів. Здебільшого, цей процес складається з 4 головних етапів, які детально описані нижче:
1) Інтеграція з обліковою та касовою системами.
Перший етап із впровадження ABM Loyalty передбачав інтеграцію з обліковою та касовою системами. Це завдання було виконано в повному обсязі спільно з командою EvoEva. На касі реалізовано можливість реєстрації в програмі лояльності з підтвердженням номера за кодом у СМС, а також можливість нараховувати і списувати бонуси за номером мобільного телефону, що є великою перевагою для компанії.
2. Підключення Telegram-бота.
На другому етапі ми спільно з командою замовника створили і запустили в роботу Telegram-бот – @EvoEva_Bot з функціоналом «Купонів» і «Опитувань». Telegram-бот у програмі лояльності забезпечує учасникам зручний спосіб взаємодії. Він дає змогу реєструватися, перевіряти баланс і отримувати інформацію про нагороди. Бот також надсилає повідомлення про нові акції, пише новини, проводить опитування, забезпечує підтримку клієнтів і збирає дані для аналітики.
Telegram-бот EvoEva
Також на другому етапі було налаштовано Особистий кабінет учасника програми лояльності – https://my.evoeva.abmloyalty.app та розроблено й опубліковано мобільний застосунок на двох платформах Android/IOS.
Особистий кабінет і мобільний застосунок програми лояльності відіграють важливу роль у забезпеченні учасникам зручного та персоналізованого досвіду. Вони дають змогу керувати обліковими записами, перевіряти баланс і статус у програмі, а також отримувати персоналізовані пропозиції та рекомендації. Учасники можуть також брати участь в акціях і використовувати накопичені бали або переваги.
Крім того, особистий кабінет і мобільний застосунок надають канали для зворотного зв’язку та підтримки, що сприяє більш ефективній взаємодії з учасниками програми лояльності. Вони створюють зручну платформу, де користувачі можуть контролювати свої акаунти та насолоджуватися перевагами програми лояльності на своїх мобільних пристроях.
Оосбистий кабінет учасника програми лояльності
Мобільний застосунок програми лояльності
3. Навчання для менеджерів і пілотне використання системи.
У рамках третього етапу для користувачів було проведено кілька сесій навчання роботи з CRM-системою. Розібрали налаштування базових правил лояльності, управління картами лояльності та групами учасників. Розглянули показники на дашборді системи: суму продажів, кількість покупок, кількість нарахованих бонусів, кількість списаних бонусів і реєстрацій. Усе це можна аналізувати за різними періодами.
Дашборд менеджера CRM-системи
4. Підключення аналітичних звітів і розгортання програми лояльності на всіх користувачів.
Фінальним етапом проєкту було підключення аналітичних звітів, як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Вони важливі для подальшого створення персоналізованих пропозицій і маркетингових активностей.
Що відбувається після впровадження програми лояльності?
Компанія запустила програму лояльності на всю мережу 2 червня, проінформувавши про цю подію в соціальних мережах https://www.instagram.com/evoeva.uz, і зараз активно працює. Ми завершили всі чотири етапи впровадження, провели пілотний запуск і успішно розгорнули систему на всю мережу замовника.
Команда «EvoEva» залучена до роботи на 100% і з любов’ю до своїх покупців готує багато активностей, конкурсів, тож слідкуйте за новинами, щоб нічого не пропустити.
Ми ж бажаємо колегам зростання всіх позитивних показників роботи програми лояльності та готові зі свого боку допомогти їм у цьому завданні!