09130848459
Головна
Блог
Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty

Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty

Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty

Як за допомогою програми лояльності збільшити середній чек на 30%?

На це та інші запитання відповів Дмитро Сіц, керівник компанії «Palmira Plaza». Компанія раніше використовувала дисконтну програму лояльності, але для оптимізації взаємодії з клієнтами потрібно було переглянути підхід. Не вистачало зручного застосунку, більш доступного каналу для комунікації та якісної аналітики. Тому було прийнято рішення повністю модернізувати програму лояльності та впровадити нову систему її управління.

Palmira Fashion Group – компанія, яка співпрацює з європейськими брендами одягу. Її діяльність можна умовно поділити на дві великі частини: offline fashion retail – ТРЦ Palmira Plaza, сучасний торговельно-розважальний центр у Запоріжжі; і e-commerce – інтернет-магазин «Palmira Plaza».

Head of Implementation ABM Loyalty Альона Гавриленко відвідала ТРЦ Palmira Plaza і поспілкувалася з керівником компанії Дмитром Сіцом.

  • 01:18 – про компанію Palmira Fashion Group
  • 02:40 – як компанія прийшла до вибору ABM Loyalty
  • 03:00 – які цілі були поставлені перед автоматизацією програми лояльності
  • 03:40 – як проходив процес інтеграції з програмним продуктом ABM Loyalty
  • 04:53 – які процеси в компанії довелося змінити в компанії у зв’язку з автоматизацією
  • 06:06 – чи очікував продукт очікування керівництва компанії
  • 07:50 – які інструменти використовуються для досягнення бажаних результатів
  • 09:25 – як клієнти ТРЦ реагують на програму лояльності
  • 12:35 – чим відрізняється дисконтна система від бонусно-накопичувальної
  • 13:37 – які плани щодо розвитку програми лояльності в компанії

Схожі за темою

    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty

    Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта. Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю? […]

    Лояльність

    Читати 3 хвилин

    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати
    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

    Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту. Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть […]

    Лояльність

    Читати 7 хвилин

    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!
    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

    Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників. Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів.  Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого […]

    Лояльність

    Читати 5 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!