Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty
Як за допомогою програми лояльності збільшити середній чек на 30%?
На це та інші запитання відповів Дмитро Сіц, керівник компанії «Palmira Plaza». Компанія раніше використовувала дисконтну програму лояльності, але для оптимізації взаємодії з клієнтами потрібно було переглянути підхід. Не вистачало зручного застосунку, більш доступного каналу для комунікації та якісної аналітики. Тому було прийнято рішення повністю модернізувати програму лояльності та впровадити нову систему її управління.
Palmira Fashion Group – компанія, яка співпрацює з європейськими брендами одягу. Її діяльність можна умовно поділити на дві великі частини: offline fashion retail – ТРЦ Palmira Plaza, сучасний торговельно-розважальний центр у Запоріжжі; і e-commerce – інтернет-магазин «Palmira Plaza».
Head of Implementation ABM Loyalty Альона Гавриленко відвідала ТРЦ Palmira Plaza і поспілкувалася з керівником компанії Дмитром Сіцом.
- 01:18 – про компанію Palmira Fashion Group
- 02:40 – як компанія прийшла до вибору ABM Loyalty
- 03:00 – які цілі були поставлені перед автоматизацією програми лояльності
- 03:40 – як проходив процес інтеграції з програмним продуктом ABM Loyalty
- 04:53 – які процеси в компанії довелося змінити в компанії у зв’язку з автоматизацією
- 06:06 – чи очікував продукт очікування керівництва компанії
- 07:50 – які інструменти використовуються для досягнення бажаних результатів
- 09:25 – як клієнти ТРЦ реагують на програму лояльності
- 12:35 – чим відрізняється дисконтна система від бонусно-накопичувальної
- 13:37 – які плани щодо розвитку програми лояльності в компанії