Запуск програми лояльності в мережі аптек «Лєкар»
«Лєкар» – безперервно зростаюча аптечна мережа, в яку в січні 2020 входить 117 аптек по всьому Киргизстану.
Конкурентні переваги мережі на ринку: комфорт і атмосфера довіри, сучасне обладнання, гарантія оптимальної ціни.
Основні завдання програми лояльності:
- встановлювати контакт із клієнтами;
- покращувати взаємовідносини;
- зменшувати рівень відтоку клієнтів;
- створювати акції, прив’язані до сегментів покупців;
- збільшувати розмір середнього чека;
- збільшувати продажі.
Дослідження Immediate ReleaseCitigroup Inc., проведені напередодні свят, дають зрозуміти, що бонуси є новою валютою покупців:
- 50% використовують бонуси для придбання подарунків, які вони за відсутності додаткового стимулу не купували б;
- 41% витрачають бали винагороди на незаплановані покупки собі;
- 26% купують за допомогою бонусів подарунки тим, кого не збиралися обдаровувати.
Про проєкт
Термін виконання:
7 місяців
Старт:
березень 2020
Завершення:
вересень 2020
110 автоматизованих робочих місць
Мета проєкту
Впровадити програму лояльності в аптечну мережу і створити надійну, міцну базу клієнтів, яка буде підтримувати довгострокові відносини з брендом, збільшувати середній чек і тим самим збільшувати доходи компанії. Для автоматизації бонусної програми лояльності обрано хмарне рішення ABM Loyalty
Опис проєкту
У рамках цього проєкту було інтегровано першу програму лояльності аптечної мережі на території Киргизстану, яка дала змогу клієнту вийти на новий рівень персоналізованої взаємодії з кінцевим покупцем. Під цього клієнта було кастомізовано функціонал ABM Loyalty, який сприяв збільшенню частоти відвідуваності та середнього чека в мережі. Впровадження системи лояльності допомогло знизити маркетингові витрати, оскільки конверсія персоналізованих рекламних кампаній дуже висока, а витрати на комунікацію з клієнтом через мобільний додаток або чат-бот практично відсутні.
Хочемо зазначити, що рішення ABM Loyalty надається за моделлю SaaS, отже, після впровадження аптечна мережа несе витрати тільки за оренду системи.
У рамках ABM Loyalty клієнти отримали найкращі світові рішення за функціоналом:
- бонусні/дисконтні механіки;
- персоналізовані акції та розсилки;
- можливість використання промокодів і купонів;
- тригерів;
- анти-фрод;
- аналітичний модуль
- реферальна система.
Мобільний додаток
«Лєкар»
Особистий кабінет
Розроблено в стилі бренду «Лєкар». За допомогою ОК з’являється додаткова можливість реєстрації користувачів, яким з тих чи інших причин не підходять інші канали реєстрації. У функціонал входить: реєстрація, авторизація, контроль балансу, перегляд новин та акцій, історія покупок та історія нарахувань.
Коефіцієнт списання балів
Redemption rate дає змогу проаналізувати те, як власники карток лояльності користуються своїми накопиченими бонусами.
Витрачаються вони чи згорають, так і не порадувавши клієнта?
Еталонне значення згорілих бонусів
< 30%
. Якщо показники в цих межах, можна бути впевненим у тому, що програма лояльності успішна.
Показник мережі аптек «Лєкар» –
0%,
це означає, що клієнти активно користуються карткою лояльності та бонуси не згорають, хоча мають термін згоряння.
Відсоток
карт
без
заповненої
вступної
анкети
Цей параметр оцінює частку клієнтів, які не заповнили вступну анкету і тим самим не залишили про себе жодної інформації.
Еталонне значення
не більше 10%
від загальної кількості учасників. Перевищення допустимого значення ускладнює сегментацію бази клієнтів і можливість робити кастомізовані пропозиції клієнтам.
Показники «Лєкар»
менше 4%
і означає, що база поповнюється всією необхідною інформацією для якісної сегментації та створення індивідуальних спец. пропозицій для клієнтів.
Середній
чек
за акціями
Потужний аналітичний модуль дав можливість тестувати різні види акцій і збільшувати середній чек за ними.
ABM Loyalty середній чек за акціями
«Перетин товарів і категорій» – один із 17 звітів аналітичного модуля Loyalty
Звіт дає змогу оцінити частоту потрапляння категорій і товарів в один чек і створювати успішні акції виходячи з отриманої аналітики.
Ефекти впровадження бонусної програми лояльності на базі ABM Loyalty
- Середній чек
у 3,5 раза більший
за ідентифікованими покупцями порівняно з неідентифікованими.
- Зростання лояльності клієнтів.
- Підвищення залученості користувачів в активності компанії.
- Збільшення цінності бренду.