09143545289
Головна
Блог
Запуск програми лояльності в мережі аптек «Лєкар»

Запуск програми лояльності в мережі аптек «Лєкар»

Запуск програми лояльності в мережі аптек «Лєкар»

«Лєкар» – безперервно зростаюча аптечна мережа, в яку в січні 2020 входить 117 аптек по всьому Киргизстану.
Конкурентні переваги мережі на ринку: комфорт і атмосфера довіри, сучасне обладнання, гарантія оптимальної ціни.

Основні завдання програми лояльності:

  • встановлювати контакт із клієнтами;
  • покращувати взаємовідносини;
  • зменшувати рівень відтоку клієнтів;
  • створювати акції, прив’язані до сегментів покупців;
  • збільшувати розмір середнього чека;
  • збільшувати продажі.

Дослідження Immediate ReleaseCitigroup Inc., проведені напередодні свят, дають зрозуміти, що бонуси є новою валютою покупців:

  • 50% використовують бонуси для придбання подарунків, які вони за відсутності додаткового стимулу не купували б;
  • 41% витрачають бали винагороди на незаплановані покупки собі;
  • 26% купують за допомогою бонусів подарунки тим, кого не збиралися обдаровувати.

Про проєкт

Термін виконання:

7 місяців

Старт:

березень 2020

Завершення:

вересень 2020

110 автоматизованих робочих місць

Мета проєкту

Впровадити програму лояльності в аптечну мережу і створити надійну, міцну базу клієнтів, яка буде підтримувати довгострокові відносини з брендом, збільшувати середній чек і тим самим збільшувати доходи компанії. Для автоматизації бонусної програми лояльності обрано хмарне рішення ABM Loyalty

Опис проєкту

У рамках цього проєкту було інтегровано першу програму лояльності аптечної мережі на території Киргизстану, яка дала змогу клієнту вийти на новий рівень персоналізованої взаємодії з кінцевим покупцем. Під цього клієнта було кастомізовано функціонал ABM Loyalty, який сприяв збільшенню частоти відвідуваності та середнього чека в мережі. Впровадження системи лояльності допомогло знизити маркетингові витрати, оскільки конверсія персоналізованих рекламних кампаній дуже висока, а витрати на комунікацію з клієнтом через мобільний додаток або чат-бот практично відсутні.

Хочемо зазначити, що рішення ABM Loyalty надається за моделлю SaaS, отже, після впровадження аптечна мережа несе витрати тільки за оренду системи.

У рамках ABM Loyalty клієнти отримали найкращі світові рішення за функціоналом:

  • бонусні/дисконтні механіки;
  • персоналізовані акції та розсилки;
  • можливість використання промокодів і купонів;
  • тригерів;
  • анти-фрод;
  • аналітичний модуль
  • реферальна система.

Мобільний додаток

«Лєкар»

lekar

Особистий кабінет

Розроблено в стилі бренду «Лєкар». За допомогою ОК з’являється додаткова можливість реєстрації користувачів, яким з тих чи інших причин не підходять інші канали реєстрації. У функціонал входить: реєстрація, авторизація, контроль балансу, перегляд новин та акцій, історія покупок та історія нарахувань.

lekar2

Коефіцієнт списання балів

Redemption rate дає змогу проаналізувати те, як власники карток лояльності користуються своїми накопиченими бонусами.

Витрачаються вони чи згорають, так і не порадувавши клієнта?

Еталонне значення згорілих бонусів

< 30%

. Якщо показники в цих межах, можна бути впевненим у тому, що програма лояльності успішна.

Показник мережі аптек «Лєкар» –

0%,

це означає, що клієнти активно користуються карткою лояльності та бонуси не згорають, хоча мають термін згоряння.

Відсоток

карт

без

заповненої

вступної

анкети

Цей параметр оцінює частку клієнтів, які не заповнили вступну анкету і тим самим не залишили про себе жодної інформації.

Еталонне значення

не більше 10%

від загальної кількості учасників. Перевищення допустимого значення ускладнює сегментацію бази клієнтів і можливість робити кастомізовані пропозиції клієнтам.

Показники «Лєкар»

менше 4%

і означає, що база поповнюється всією необхідною інформацією для якісної сегментації та створення індивідуальних спец. пропозицій для клієнтів.

Середній

чек

за акціями

Потужний аналітичний модуль дав можливість тестувати різні види акцій і збільшувати середній чек за ними.

ABM-Loyalty-srednii-chek-po-aktsiyamABM Loyalty середній чек за акціями

«Перетин товарів і категорій» – один із 17 звітів аналітичного модуля Loyalty

Звіт дає змогу оцінити частоту потрапляння категорій і товарів в один чек і створювати успішні акції виходячи з отриманої аналітики.

lekar3

Ефекти впровадження бонусної програми лояльності на базі ABM Loyalty

  • Середній чек

    у 3,5 раза більший

    за ідентифікованими покупцями порівняно з неідентифікованими.

  • Зростання лояльності клієнтів.
  • Підвищення залученості користувачів в активності компанії.
  • Збільшення цінності бренду.
Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty
    Підвищення рівня персоналізації: Farmacia Familiei впроваджує програму лояльності від АВМ Loyalty

    Farmacia Familiei — найбільша національна мережа аптек у Молдові: вона охоплює 220 відділень, 1200 співробітників і в середньому 2 млн постійних клієнтів. Загальна кількість SKU перевищує 50 тисяч. Компанія пишається великим вибором товарів в асортименті та високоякісним сервісом: зокрема, експертними консультаціями фармацевтів та індивідуальним супроводом кожного клієнта. Чому Farmacia Familiei прагне інтегрувати систему управління лояльністю? […]

    Лояльність

    Читати 3 хвилин

    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати
    Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

    Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту. Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть […]

    Лояльність

    Читати 7 хвилин

    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!
    Мережа аптек «3і» запустила програму лояльності. Telegram-бот, мобільний додаток та особистий кабінет уже в дії!

    Впровадження програми лояльності є стимулом для оптимізації бізнес-процесів. Це дозволяє ідентифікувати слабкі ланки, запобігти помилкам «людського» фактору та підвищити продуктивність працівників. Основна мета запуску цього інструменту – підвищити ефективність внутрішніх процесів, компетенцію співробітників і вдосконалити сервіс для клієнтів.  Існує загальна послідовність кроків для успішного запуску ефективної програми лояльності. Нижче ми ділимося власною формулою впровадження нашого […]

    Лояльність

    Читати 5 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!