Запуск програми лояльності в ringoo
Раді поділитися з вами новиною, що команда ABM Loyalty успішно запустила новий проєкт!
«ringoo» – українська мережа магазинів електроніки та побутової техніки. Компанія спеціалізується на сучасних девайсах і стильних аксесуарах. В асортименті компанії представлені не тільки найпопулярніші телефони, смартфони, планшети, телевізори, електротранспорти, а й безліч сервісів і послуг.
Наразі торговельна мережа налічує 38 магазинів у 70-ти населених пунктах України. А також «ringoo» є частиною Fozzy Group – однієї з найбільших торгово-промислових груп України.
Основні завдання, які ставило керівництво перед впровадженням програми лояльності:
- Залучення більшої кількості постійних покупців.
- Збільшення мотивації наявних клієнтів.
- Поліпшення показників продажів і середнього чека.
- Зниження відтоку покупців.
- Створення персоналізованих акцій і пропозицій під різний сегмент клієнтів.
Чому клієнт зупинив свій вибір на ABM Loyalty?
Проаналізувавши ринок пропозицій, компанія обрала продукт від ABM Loyalty. Він містить весь необхідний інструментарій для поставлених цілей, а також:
- Ідентифікацію покупців.
- Збір даних і аналіз.
- Створення маркетингових активностей.
- Пошук індивідуального підходу в проведенні активностей.
- Підбір персоналізованої комунікації з клієнтом.
Етапи впровадження програми лояльності
Інтеграція з обліковою та касовою системами
Впровадження системи ABM Loyalty почалося з робіт з інтеграції з обліковою та касовою системами. На касі реалізували можливість реєстрації нових учасників програми лояльності, а також можливість нараховувати та списувати бонуси за номером мобільного телефону, що є перевагою для компанії.
Дашборд менеджера CRM-системи
Завдяки впровадженню CRM-системи стало зручним управління лояльністю клієнтів. Надано можливість аналізувати динаміку активності учасників, кількість нарахованих і витрачених бонусів, демографічний портрет користувачів, поточні показники за активними акціями.
Діаграми показників програми лояльності
Навчання для менеджерів і пілотне використання системи
У рамках другого етапу для користувачів було проведено кілька сесій навчання по роботі з CRM-системою. Розібрали налаштування базових правил лояльності, управління картами лояльності та групами учасників. Розглянули показники на дашборді системи: суму продажів, кількість покупок, кількість нарахованих бонусів, кількість списаних бонусів і реєстрацій. Все це можна аналізувати в розрізі різних періодів.
Підключення аналітичних звітів і розворот програми лояльності на всіх користувачів
Останнім етапом проєкту було підключення аналітичних звітів, як додаткового інструменту для аналізу купівельної поведінки. Вони важливі для подальшого створення персоналізованих пропозицій і маркетингових активностей.
Що відбувається після впровадження програми лояльності?
Наразі компанія активно використовує систему на своїх торгових точках і вже має перші позитивні результати по роботі з нею. Ми завершили всі три етапи впровадження, провели пілотний запуск та успішно розгорнули систему на всю мережу замовника.
Бажаємо «ringoo» легко досягти поставлених цілей, а команда ABM Loyalty докладе для цього всіх зусиль.