Блог
Показано 245 статей
Фiльтр
Управління у сферах
Тип бізнесу
Тип статті
08 Вер 2022
•Читати 3 хвилини
ABM Loyalty в Узбекистані: старт впровадження системи в EvoEva
«EvoEva» представляє нову мережу невеликих магазинів непродовольчих товарів біля будинку в Узбекистані. У їхніх магазинах можна знайти: побутову хімію, засоби гігієни та косметики, доповнені товарами для здоров’я, аксесуарами, біжутерією, іграшками та іншим асортиментом. Цілі проєкту Визначившись із програмним продуктом ABM Loyalty, компанія «EvoEva» поставила перед собою такі завдання: Управління клієнтською базою. Отримання інструментів з управління […]
09 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Програма лояльності для клієнтів – що це таке простою мовою
Програма лояльності – це маркетинговий інструмент, що спонукає клієнтів знову і знову робити покупки у вашого бренду в обхід конкурентів. Головне завдання бонусної системи – це завоювати лояльність покупців за допомогою спеціальних винагород і заохочень, що діють тільки для постійних клієнтів. У цій статті ми розберемо: для чого потрібна програма лояльності, в чому її користь […]
08 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Автоматизація роботи складу ТЛ Груп за допомогою рішення ABM WMS
Успішно завершився проєкт з автоматизації роботи складу компанії ТЛ Груп, ексклюзивного в Україні дистриб’ютора Sakura Filtration Product (Tokyo, Japan), JS ASAKASHI Filtration Product Premium (Asaka-shi Saitama, Japan), NIBK Brakes & Rorot Brakes (Tokyo, Japan), FIT Disc Brake Pads (Japan), за допомогою рішення ABM WMS. Передумови проєкту Склад продукції займає площу приблизно 1600 квадртаних метрів класу […]
05 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Автоматизація складу роздрібної торгівельної мережі «Чудо маркет» за допомогою рішення ABM WMS
Оптимізація складу роздрібної мережі супермаркетів Чудо маркет за допомогою хмарного рішення ABM WMS. Роздрібна мережа компанії включає в себе 24 супермаркети площею від 500 до 1500 кв.м. у Харкові, Харківській та Донецькій областях. Асортимент супермаркету нараховує 12000 найменувань товарів, серед яких продукти харчування, побутова хімія та промгрупа. Передумови автоматизації складу за допомогою WMS на складі […]
05 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Впровадження WMS системи на складі AVDtrade
Успішно завершено використання WMS системи на складі автодистриб’ютора AVDtrade. Впровадження wms для управління складом автодистриб’ютора дозволило прискорити всі бізнес-процеси складу, посилити контроль та впровадити інтелектуальну систему розподілу пріоритетів для планування замовлень. AVDtrade – сучасна компанія, яка готова запроваджувати інноваційні хмарні технології для оптимізації роботи та бізнес-процесів. AVDtrade – це 50 кваліфікованих співробітників, склад запчастин близько […]
05 Сер 2022
•Читати 3 хвилини
Автоматизація складу алкогольного дистриб’ютора за допомогою рішення ABM WMS
Завершився проект автоматизації складу компанії “Приват-Алко” з рішенням ABM WMS. Команда впровадження ABM WMS успішно передала завершений проект в експлуатацію клієнта та готова поділитися першими результатами. На складі було реалізовано адресне зберігання товарів, завдяки чому вдалося досягти прискореної обробки товарів під час приймання та відвантаження, що, в тому числі, дозволило впоратися з проблемою пересортів. Власник […]
05 Сер 2022
•Читати 3 хвилини
Автоматизація складу компанії ТОВ “ВДС-ТОРГ”
Завершилося успішне впровадження хмарної системи для автоматизації управління складом ABM WMS на складському комплексі підприємства ТОВ “ВДС-ТОРГ”. Команда впровадження ABM Cloud пишається досягнутими результатами та рада поділитися ними з вами. Компанія ТОВ “ВДС-ТОРГ” – це великий гравець на ринку гуртового та роздрібного продажу якісних запчастин до автобусів “Богдан”, “АТАМАН”, “Еталон”, а також до вантажівок “ISUZU” […]
04 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Управління складом готової продукції
Управління складом готової продукції є налагодженою системою управління товарно-матеріальними цінностями для підприємства і включає у собі: Для реалізації автоматизації складу використовують WMS-системи. Особливості автоматизації управління складом готової продукції На складі готової продукції пріоритетною є швидкість товарообігу та відсутність пересортиці, оскільки товари на етапі прийому вже готові до подальшої реалізації. В рамках цих умов доцільно використовувати […]
04 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Як завоювати лояльність клієнтів у Food-Retail? Приклад мережі Lafar
Магазини Lafar – це українська роздрібна мережа сегменту Food-retail з кафетеріями при супермаркетах. Свою діяльність компанія розпочала у 2020 році і одразу визначила свій вектор розвитку – забезпечити високий рівень сервісу для клієнтів і різноманітний асортимент, а також підтримувати ціни на оптимальному для покупців рівні. Тому від самого початку «Lafar» хотіла створити ефективну програму лояльності […]
04 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Оптимізація складу АЛЛО – лідери роздрібного ринку обирають ABM WMS!
Оптимізація складу роздрібної мережі АЛЛО за допомогою хмарного рішення ABM WMS. На початку поточного року успішно завершено проєкт з оптимізації складу компанії «Алло» – лідера та законодавця трендів у продажу продуктів Інтернет Речей (IoТ) та помітного гравця на ринку побутової техніки. Мережа «Алло» – 415 фірмових магазинів! Оптимізація роботи складу компанії «Алло». Передумови проєкту Оптимізація […]
01 Сер 2022
•Читати 5 хвилин
Програма лояльності для магазину одягу
Програма лояльності – це надійний спосіб побудувати з клієнтом довгострокові стосунки. Знижки та бонусні програми – лише вершина айсберга. Крім матеріальної вигоди, за допомогою програми лояльності можна транслювати покупцям свої цінності та створювати з ними емоційний зв’язок. Це варте докладених зусиль, адже люди зараз все частіше купують не просто речі, а пов’язані з ними історії. […]
29 Лип 2022
•Читати 5 хвилин
Перехід на нову систему лояльності
Програма лояльності та її види Програма лояльності – це інструмент для взаємодії з клієнтами з можливістю їхнього преміювання за здійснення покупок: чим більше купуєш, тим більше отримуєш вигоди. Існують різні види програм. Дисконтна Клієнту видається карта, надавши яку покупець отримує фіксовану знижку на товари або послуги. Переваги: Легке використання та підтримка. Недоліки: Слабке стимулювання повторних […]
28 Лип 2022
•Читати 5 хвилин
Програма лояльності для аптечної мережі
Сьогодні реалії фарм рітейлу такі, що купівельна спроможність падає, а конкуренція – зростає. Як правильно вчинити, щоб не лише утримати бізнес на плаву, а й збільшити свій прибуток? Правильне рішення – інвестиція в послуги, які становлять цінність для ваших клієнтів та інструменти для залучення та утримання покупців. Одним із таких інструментів є програма лояльності аптечної […]
26 Лип 2022
•Читати 3 хвилини
Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»
Stylus – це українська мережа інтернет-магазинів електроніки. У компанії налічується 5 фірмових магазинів, сервісний центр у м. Київ і понад 15 точок видачі товарів по Україні. Рітейлерам дуже важливо налагоджувати стійкі відносини зі своїми клієнтами, щоб займати лідируючі позиції на висококонкурентному ринку. Щоб збільшити довіру до бренду та знизити відтік покупців, компанія «Stylus» обрала стратегічне рішення […]
26 Лип 2022
•Читати 2 хвилини
Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»
«Kovbas Market» – це українська мережа сиров’ялених виробів і молочних продуктів найвищої якості. Компанія вирішила використати програму лояльності ABM Loyalty, щоб збільшити товарообіг і частоту повторних покупок, а також розширити клієнтську базу та зміцнити лояльність покупців. Глобальна мета програми лояльності – це зробити так, щоб клієнт купував у вас багато і часто і довіряв вашому […]
Дізнайтесь усі новинки автоматизації першим
Ви отримуватимете актуальні новини, способи оптимізації рітейл-бізнесу, експертні інтерв'ю. Жодного спаму!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!