216621642162

Ділимося знаннями, думками та новинами

Technodom розширює операційну ефективність із ABM Cloud

Technodom розширює операційну ефективність із ABM Cloud

Technodom, провідна мережа магазинів побутової електроніки та комп’ютерного обладнання в Казахстані, повідомляє про нову важливу співпрацю з ABM Cloud, спрямовану на подальше підвищення операційної ефективності. Заснована в 2002 році, Technodom в даний час має 79 магазинів та 92 пункти доставки замовлень. Компанія пишається різноманітним асортиментом товарів, що включає понад 700 світових брендів та понад 60 […]

Асортимент
Мерчандайзинг
Товарні запаси

Читати 3 хвилини

Як успішно впровадити проекти з управління запасами? Етапи, особливості, ефекти

Як успішно впровадити проекти з управління запасами? Етапи, особливості, ефекти

У цій статті ми детально розглянемо нашу методологію впровадження проєктів з управління запасами по системі Intuiflow. Ви дізнаєтеся про те, з яких етапів складається кожен проєкт, і на якому з них ви вже почнете бачити перші значущі результати. Ми також розповімо про інструменти, які використовуються на всіх рівнях проєкту, як стратегічному, так і операційному. А […]

Запаси на виробництві

Читати 7 хвилин

10 головних можливостей IBM Planning Analytics (Cognos TM1)

10 головних можливостей IBM Planning Analytics (Cognos TM1)

Кожна достатньо амбіційна компанія рано чи пізно доростає до того, що вже просто не може вести управлінський облік «на папері». Власників та топменеджмент вже не задовольняє інтуїтивне розуміння процесів, вони хочуть мати можливість детально планувати та аналізувати результати діяльності. Але програми бухгалтерського обліку не мають достатньої аналітичності, функціональні продукти не містять потрібної фінансової інформації, Excel […]

Фінанси

Читати 7 хвилин

Постановка й автоматизація системи консолідації управлінського обліку та бюджетування для холдингу TerraFood

Постановка й автоматизація системи консолідації управлінського обліку та бюджетування для холдингу TerraFood

TerraFood – провідний український холдинг, №1 з виробництва молочної продукції в Україні. Абсолютний лідер у виробництві та продажу фасованого вершкового масла, рослинно-вершкових сумішей, фети й преміальної молочної продукції в Україні. До основних брендів компанії належать: Premialle, Ферма, Біла лінія, Тульчинка, Золотий Резерв. Компанія є сильним гравцем міжнародного ринку, адже продукція експортується більш ніж у 40 […]

Фінанси

Читати 3 хвилини

Управління виробничими запасами в будівельній індустрії: Вдосконалення  від гігантів галузі

Управління виробничими запасами в будівельній індустрії: Вдосконалення від гігантів галузі

Управління виробничими запасами та ланцюгами постачання в будівельній галузі – це важке завдання. Висока сезонність, нестабільний попит, складна логістика та багатоступінчаті ланцюги постачання – це лише декілька з проблем, які стоять перед керівництвом будівельних компаній. Розповідь про один із таких випадків – про клієнта, який зіткнувся з непростими завданнями управління запасами, може кинути світло на […]

Запаси на виробництві

Читати 7 хвилин

Блог

Показано 245 статей

Фiльтр

Фiльтр
Управління у сферах
Тип бізнесу
Тип статті
ABM Loyalty в Узбекистані: старт впровадження системи в EvoEva

08 Вер 2022

Читати 3 хвилини

ABM Loyalty в Узбекистані: старт впровадження системи в EvoEva

«EvoEva» представляє нову мережу невеликих магазинів непродовольчих товарів біля будинку в Узбекистані. У їхніх магазинах можна знайти: побутову хімію, засоби гігієни та косметики, доповнені товарами для здоров’я, аксесуарами, біжутерією, іграшками та іншим асортиментом. Цілі проєкту Визначившись із програмним продуктом ABM Loyalty, компанія «EvoEva» поставила перед собою такі завдання: Управління клієнтською базою. Отримання інструментів з управління […]

Лояльність
Програма лояльності для клієнтів – що це таке простою мовою

09 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Програма лояльності для клієнтів – що це таке простою мовою

Програма лояльності – це маркетинговий інструмент, що спонукає клієнтів знову і знову робити покупки у вашого бренду в обхід конкурентів. Головне завдання бонусної системи – це завоювати лояльність покупців за допомогою спеціальних винагород і заохочень, що діють тільки для постійних клієнтів. У цій статті ми розберемо: для чого потрібна програма лояльності, в чому її користь […]

Лояльність
Автоматизація роботи складу ТЛ Груп за допомогою рішення ABM WMS

08 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Автоматизація роботи складу ТЛ Груп за допомогою рішення ABM WMS

Успішно завершився проєкт з автоматизації роботи складу компанії ТЛ Груп, ексклюзивного в Україні дистриб’ютора Sakura Filtration Product (Tokyo, Japan), JS ASAKASHI Filtration Product Premium (Asaka-shi Saitama, Japan), NIBK Brakes & Rorot Brakes (Tokyo, Japan), FIT Disc Brake Pads (Japan), за допомогою рішення ABM WMS. Передумови проєкту Склад продукції займає площу приблизно 1600 квадртаних метрів класу […]

Склад
Автоматизація складу роздрібної торгівельної мережі «Чудо маркет» за допомогою рішення ABM WMS

05 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Автоматизація складу роздрібної торгівельної мережі «Чудо маркет» за допомогою рішення ABM WMS

Оптимізація складу роздрібної мережі супермаркетів Чудо маркет за допомогою хмарного рішення ABM WMS. Роздрібна мережа компанії включає в себе 24 супермаркети площею від 500 до 1500 кв.м. у Харкові, Харківській та Донецькій областях. Асортимент супермаркету нараховує 12000 найменувань товарів, серед яких продукти харчування, побутова хімія та промгрупа. Передумови автоматизації складу за допомогою WMS на складі […]

Склад
Впровадження WMS системи на складі AVDtrade

05 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Впровадження WMS системи на складі AVDtrade

Успішно завершено використання WMS системи на складі автодистриб’ютора AVDtrade. Впровадження wms для управління складом автодистриб’ютора дозволило прискорити всі бізнес-процеси складу, посилити контроль та впровадити інтелектуальну систему розподілу пріоритетів для планування замовлень. AVDtrade – сучасна компанія, яка готова запроваджувати інноваційні хмарні технології для оптимізації роботи та бізнес-процесів. AVDtrade – це 50 кваліфікованих співробітників, склад запчастин близько […]

Склад
Автоматизація складу алкогольного дистриб’ютора за допомогою рішення ABM WMS

05 Сер 2022

Читати 3 хвилини

Автоматизація складу алкогольного дистриб’ютора за допомогою рішення ABM WMS

Завершився проект автоматизації складу компанії “Приват-Алко” з рішенням ABM WMS. Команда впровадження ABM WMS успішно передала завершений проект в експлуатацію клієнта та готова поділитися першими результатами. На складі було реалізовано адресне зберігання товарів, завдяки чому вдалося досягти прискореної обробки товарів під час приймання та відвантаження, що, в тому числі, дозволило впоратися з проблемою пересортів. Власник […]

Склад
Автоматизація складу компанії ТОВ “ВДС-ТОРГ”

05 Сер 2022

Читати 3 хвилини

Автоматизація складу компанії ТОВ “ВДС-ТОРГ”

Завершилося успішне впровадження хмарної системи для автоматизації управління складом ABM WMS на складському комплексі підприємства ТОВ “ВДС-ТОРГ”. Команда впровадження ABM Cloud пишається досягнутими результатами та рада поділитися ними з вами. Компанія ТОВ “ВДС-ТОРГ” – це великий гравець на ринку гуртового та роздрібного продажу якісних запчастин до автобусів “Богдан”, “АТАМАН”, “Еталон”, а також до вантажівок “ISUZU” […]

Склад
Управління складом готової продукції

04 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Управління складом готової продукції

Управління складом готової продукції є налагодженою системою управління товарно-матеріальними цінностями для підприємства і включає у собі: Для реалізації автоматизації складу використовують WMS-системи. Особливості автоматизації управління складом готової продукції На складі готової продукції пріоритетною є швидкість товарообігу та відсутність пересортиці, оскільки товари на етапі прийому вже готові до подальшої реалізації. В рамках цих умов доцільно використовувати […]

Склад
Як завоювати лояльність клієнтів у Food-Retail? Приклад мережі Lafar

04 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Як завоювати лояльність клієнтів у Food-Retail? Приклад мережі Lafar

Магазини Lafar – це українська роздрібна мережа сегменту Food-retail з кафетеріями при супермаркетах. Свою діяльність компанія розпочала у 2020 році і одразу визначила свій вектор розвитку – забезпечити високий рівень сервісу для клієнтів і різноманітний асортимент, а також підтримувати ціни на оптимальному для покупців рівні. Тому від самого початку «Lafar» хотіла створити ефективну програму лояльності […]

Лояльність
Оптимізація складу АЛЛО – лідери роздрібного ринку обирають ABM WMS!

04 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Оптимізація складу АЛЛО – лідери роздрібного ринку обирають ABM WMS!

Оптимізація складу роздрібної мережі АЛЛО за допомогою хмарного рішення ABM WMS. На початку поточного року успішно завершено проєкт з оптимізації складу компанії «Алло» – лідера та законодавця трендів у продажу продуктів Інтернет Речей (IoТ) та помітного гравця на ринку побутової техніки. Мережа «Алло» – 415 фірмових магазинів! Оптимізація роботи складу компанії «Алло». Передумови проєкту Оптимізація […]

Склад
Програма лояльності для магазину одягу

01 Сер 2022

Читати 5 хвилин

Програма лояльності для магазину одягу

Програма лояльності – це надійний спосіб побудувати з клієнтом довгострокові стосунки. Знижки та бонусні програми – лише вершина айсберга. Крім матеріальної вигоди, за допомогою програми лояльності можна транслювати покупцям свої цінності та створювати з ними емоційний зв’язок. Це варте докладених зусиль, адже люди зараз все частіше купують не просто речі, а пов’язані з ними історії. […]

Лояльність
Перехід на нову систему лояльності

29 Лип 2022

Читати 5 хвилин

Перехід на нову систему лояльності

Програма лояльності та її види Програма лояльності – це інструмент для взаємодії з клієнтами з можливістю їхнього преміювання за здійснення покупок: чим більше купуєш, тим більше отримуєш вигоди. Існують різні види програм. Дисконтна Клієнту видається карта, надавши яку покупець отримує фіксовану знижку на товари або послуги. Переваги: Легке використання та підтримка. Недоліки: Слабке стимулювання повторних […]

Лояльність
Програма лояльності для аптечної мережі

28 Лип 2022

Читати 5 хвилин

Програма лояльності для аптечної мережі

Сьогодні реалії фарм рітейлу такі, що купівельна спроможність падає, а конкуренція – зростає. Як правильно вчинити, щоб не лише утримати бізнес на плаву, а й збільшити свій прибуток? Правильне рішення – інвестиція в послуги, які становлять цінність для ваших клієнтів та інструменти для залучення та утримання покупців. Одним із таких інструментів є програма лояльності аптечної […]

Лояльність
Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»

26 Лип 2022

Читати 3 хвилини

Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»

Stylus – це українська мережа інтернет-магазинів електроніки. У компанії налічується 5 фірмових магазинів, сервісний центр у м. Київ і понад 15 точок видачі товарів по Україні. Рітейлерам дуже важливо налагоджувати стійкі відносини зі своїми клієнтами, щоб займати лідируючі позиції на висококонкурентному ринку. Щоб збільшити довіру до бренду та знизити відтік покупців, компанія «Stylus» обрала стратегічне рішення […]

Лояльність
Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»

26 Лип 2022

Читати 2 хвилини

Старт впровадження програми лояльності у мережі магазинів «Kovbas Market»

«Kovbas Market» – це українська мережа сиров’ялених виробів і молочних продуктів найвищої якості. Компанія вирішила використати програму лояльності ABM Loyalty, щоб збільшити товарообіг і частоту повторних покупок, а також розширити клієнтську базу та зміцнити лояльність покупців. Глобальна мета програми лояльності – це зробити так, щоб клієнт купував у вас багато і часто і довіряв вашому […]

Лояльність

Дізнайтесь усі новинки автоматизації першим

Ви отримуватимете актуальні новини, способи оптимізації рітейл-бізнесу, експертні інтерв'ю. Жодного спаму!

Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!