Блог
Показано 245 статей
Фiльтр
Управління у сферах
Тип бізнесу
Тип статті
07 Чер 2023
•Читати 5 хвилин
Епікур: трансформація логістики, новітні технології та підходи
На щорічній конференції Digital Logistic Forum 2023 команда продукту ABM Rinkai TMS разом з клієнтом – Володимир-Волинською птахофабрикою, представила свій досвід впровадження TMS і поділилась позитивними результатами впровадження. Переваги від впровадження TMS У виступі Олександра Ширяєва, CEO ABM Rinkai TMS, разом з директором з логістики Епікур – Володимиром Дудіним та директором IT Андрієм Марченко було […]
31 Тра 2023
•Читати 3 хвилини
Управління запасами з AІ: практичний підхід до організації робочого дня
У вас є ідеально збалансований рівень запасів у кожному магазині, замовлення для постачальників формуються автоматично на основі реального попиту, а аналітика настільки вдосконалена, що дозволяє точно визначити проблематику, яку потрібно вирішити. Це не просто мрія, а скоріше неминуча реальність протягом наступних п’яти років. На вебінарі говоримо про:
25 Тра 2023
•Читати 3 хвилини
Дослідження від МІТ у сфері управління ланцюгами постачання
Массачусетський Технологічний Інститут (MIT) провів дослідження щодо ефективності управління ланцюгами постачання, порівнявши три методології. Перша методологія – MRP II – методологія витягування, друга – Kanban – виштовхування та третя – DDMRP. Вчені інституту провели ряд тестів та моделювання ситуацій, завдяки яким визначили сильні та слабкі сторони кожної моделі в управлінні ланцюгами постачання. За підсумками досліджень, […]
12 Тра 2023
•Читати 3 хвилини
Грузинська мережа Daily обрала ABM Inventory для управління запасами
Грузинська мережа магазинів Daily розпочала впровадження системи ABM Inventory для управління запасами. Раніше компанія використовувала систему автозамовлення на 2700 товарів, але коригувала їх вручну відповідно до внутрішньої ситуації магазинів. Крім того, була відсутня єдина звітність для відстеження необхідних показників. Проект впроваджуватиметься 3 етапами: Цілі поставлені перед стартом проекту: Оскільки магазини компанії розташовані в регіонах країни, […]
10 Тра 2023
•Читати 7 хвилин
Проблеми управління запасами в магазинах дрогері
З’явившись у Німеччині в 1970-х роках, сьогодні формат магазину drogerie популярний у всьому світі. І це не дивно, адже тут кожен бажаючий може знайти найнеобхідніше: косметику, засоби гігієни, побутові миючі засоби, безрецептурні ліки та БАДи. Та не без викликів. Характер ринку, асортимент, постачальники та цільова аудиторія викликають ряд проблем для ритейлерів цієї галузі. Читайте статтю […]
02 Тра 2023
•Читати 5 хвилин
Запуск програми лояльності для «КОЛО»
Запуск програми лояльності – це один із ключових моментів, який може допомогти магазину залучити нових клієнтів і зберегти старих. Але як створити програму, яка працюватиме ефективно і приноситиме задоволення клієнтам? Ділимося з вами досвідом впровадження програми лояльності у продуктовій мережі «КОЛО». Перший магазин «КОЛО» був відкритий в травні 2017 року. Зараз працює вже понад 250 магазинів у різних куточках Києва, Київської […]
02 Тра 2023
•Читати 3 хвилини
IT-врожай: як ABM Finance автоматизовує AGRO
Про компанію Компанія AGRAIN, була створена у березні 2021 року та фактично стала першим гравцем на ринку агротехнологічного full-service реалізуючи нову аграрну філософію. Цей підхід заснований на потребі в інтелектуальному сервісі, адже земля й техніка в аграріїв є, дистрибуція налагоджена, а ось сервісу немає. Як правило, власник підприємства не є технологом і йому потрібен той, […]
01 Тра 2023
•Читати 7 хвилин
Майбутнє дистриб’юторів та виробників. Як залишитися у грі та виграти?
Як залишитися у грі та виграти? Роль дистриб’юторів та виробників у сучасному бізнесі є дуже важливою, оскільки вони забезпечують перетворення товарів на прибуток. Проте, з появою нових технологій та змін у споживчих поведінках, роль дистриб’юторів та виробників поступово змінюється. У цій статті розглянемо, які виклики стоять перед цими гравцями на ринку та як залишитися у […]
01 Тра 2023
•Читати 7 хвилин
ТОП 6 метрик, які впливають на ефективність виробництва та дистрибуції
Ключові метрики ефективності в управлінні запасами на виробництві та дистрибуції, цій темі присвячена данна стаття. Перед тим, як розкриємо детальніше показники ефективності виробництва, які рекомендує використовувати методологія DDMRP, нагадаємо що це за підхід, де його витоки і коріння. Як ви знаєте, будь-яка методологія не генерується з нуля, вона є логічним продовженням та квінтесенцією минулих ідей, […]
28 Кві 2023
•Читати 7 хвилин
Управління логістикою в хлібній промисловості. Результати впровадження TMS в «Концерн Хлібпром»
Дізнайтеся, як використання транспортної управлінської системи (TMS) в хлібній промисловості допомагає знизити витрати на логістику та стимулює нові можливості для розвитку бізнесу. У статті розглядається проблема ефективного управління великим автопарком та показники, які можуть зазнати негативних змін через недостатньо автоматизований логістичний процес. На прикладі ПрАТ «Концерн Хлібпром» висвітлюється, як впровадження TMS призвело до переходу на якісно новий рівень логістики в компанії, сприяючи покращенню маршрутизації та аналізу коректності часових вікон доставки, що забезпечило оптимізацію процесу доставки продукції та підвищення рентабельності бізнесу.
28 Кві 2023
•Читати 7 хвилин
Як ефективно керувати категорією Fresh?
Критерій успішності ведення бізнесу для будь-якого рітейлера це наявність товару на полиці у потрібний час у потрібній кількості. Якщо говорити про товари з великим терміном придатності та стабільною частотою продажів, завдання здається реальним і здійсненним. Так і є, особливо, якщо рітейлер використовує програмне рішення з автозамовлення. Волатильність (мінливість показників) категорії Fresh може негативно позначатися на […]
27 Кві 2023
•Читати 5 хвилин
Категорійний менеджмент: стратегічне управління категоріями в ритейлі
Управління категоріями може допомогти вашій команді з роздрібної торгівлі знаходити продукти, налагоджувати зв’язки між покупцями та постачальниками та ефективніше виконувати процес закупівель. Хоча ви можете керувати категоріями самостійно, це найефективніше в поєднанні з комплексним планом управління життєвим циклом продукту. Пам’ятайте, що процес керування категоріями – це не те саме, що «система керування даними про продукт», яка […]
26 Кві 2023
•Читати 5 хвилин
Ефективне управління запасами у магазині алкогольних напоїв
Чи знаєте ви, що світовий ринок алкогольних напоїв зріс на 1,6 трильйона доларів у 2022 році? Попит на алкоголь збільшується в геометричній прогресії, спричинений зростанням доходів і зміною культурних звичаїв. Зростання ринку зумовлене факторами: Нові продукти та брендинг означають, що споживачі частіше споживатимуть нові продукти. Щоб залишатися конкурентоспроможним, вам потрібно не лише аналізувати попит, але й […]
21 Кві 2023
•Читати 5 хвилин
Дослідження: як змінилася купівельна поведінка українців під час війни?
Спільно з аналітичною компанією NielsenIQ та Асоціації рітейлерів України, Україна зазнала значних змін в економічній, соціальній та політичній сферах під час війни в Донбасі, що розпочалася у 2014 році. Ці зміни вплинули на купівельну поведінку населення країни. Однією з основних змін є зменшення доходів населення. Це призвело до зменшення купівельної спроможності багатьох українців та зміни […]
19 Кві 2023
•Читати 7 хвилин
Оновлення ABM Inventory: нові функції та можливості
ABM Inventory – система автоматизації управління запасами, що забезпечує оптимальну кількість запасів у кожній торговій точці відповідно до попиту за допомогою алгоритмів машинного навчання та штучного інтелекту. Можливості системи дозволяють прогнозувати продажі, ефективно розподіляти запаси та автоматизувати процес їхнього поповнення для забезпечення безперервного зростання бізнесу. І це відбувається завдяки постійному вдосконаленню ABM Inventory. Саме про […]
Дізнайтесь усі новинки автоматизації першим
Ви отримуватимете актуальні новини, способи оптимізації рітейл-бізнесу, експертні інтерв'ю. Жодного спаму!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!